חברת Webbee חושפת את האמת


  • קידום בגוגל
  • המדריך המושלם
    כל התשובות במאמר אחד
  • "הדרך בה בנוי האתר שלכם ישפיע בצורה ישירה על הקידום בגוגל"
  • קידום בגוגל
  • קידום בגוגל
  • "עליכם לבצע מחקר מילות מפתח ולמעשה לבחור את קהל היעד שלכם"
  • "חשוב מאוד שמילת המפתח תופיע בכל העמודים של האתר שלכם וכמובן שבכל המאמרים"
  • קידום בגוגל
  • קידום בגוגל
  • "גוגל מאוד אוהב תוכן, אתרים שיש בהם יותר תוכן מאחרים מקודמים בדרך כלל בצורה טובה יותר"
  • "אל תעשו בולד על דברים שאתם מעוניינים להדגיש אם הם לא מילת המפתח, זה מבלבל את גוגל, אין צורך שתעשו בולד על משפט שלם"
  • קידום בגוגל
  • קידום בגוגל
  • "הסירו דאגה מליבכם, אתם לא צריכים להתחנן לבעלי אתרים שיעזרו לכם, אתם יכולים להשיג את הלינקים לבד"
  • "המלצה – צרו מאמר או כלי שהרבה אנשים ירצו לקשר אליו. במושגי הקידום זה נקרא מלכודת דבש"
  • קידום בגוגל
  • קידום בגוגל
  • "חשוב שתקלטו שכל דבר הקשור לקידום בגוגל הוא למעשה תחרות, וככל שתשקיעו יותר בתחרות ככה תצליחו להגיע יותר גבוה"
  • "יש רשימת חוקים ברורה מאוד שניתן ללמוד אותה במאמר זה, בנוסף ישנם חוקים הקשורים למבנה האתר שיש ללמוד אותם"
  • "הרשת מלאה בהמלצות וטיפים, השקיעו זמן ולימדו את אותם דברים שיגרמו לאתר שלכם להיות טוב יותר מהאתרים האחרים"
  • קידום בגוגל

לאחר הצלחתנו הרבה בקידום אתרים למקום הראשון בגוגל במגוון רחב של מילות מפתח, החלטנו בחברת וובי לספק לכם את התשובה לשאלה:
מהו סוד ההצלחה בקידום אתרים?
התשובה: אין סוד!
במאמר זה תקבלו את כל מה שצריך לדעת על קידום בגוגל ואת כל הכלים הנדרשים בכדי להביא את האתר שלכם למקום הראשון בתחרות תוצאות החיפוש הקשה בעולם.
לפני שאנו חושפים בפניכם את הכל, חשוב שתדעו כי מדובר בהמון עבודה, פול טיים ג'וב למעשה, במידה ואתם עסוקים אנו ממליצים שתפנו אלינו לקבלת הצעת מחיר.

תוכן עניינים:
קידום אתר באינטרנט
בניית אתרים וקידום
מילות מפתח לאתר
איך לכתוב מאמר
בניית קישורים
אסור לעשות
טיפים לקידום אתרים
כלים לקידום אתרים

 

קידום אתר באינטרנט

1.בניית אתר – תבנו אתר אצל בונה אתרים שמבין בקידום אתרים, או לפחות שעובד לפי הנחיות של מקדם אתרים מקצועי, תתקינו את כל התוספים הנדרשים במערכת ניהול התוכן, אל תסתירו תוכן מאחורי תמונות, תדאגו שלא יהיו לינקים שבורים ותשמרו על קוד נקי ומסודר.
2.מילות מפתח – כנסו ל- ADWORDS ובצעו מחקר מילות מפתח. השקיעו בזה זמן וביחרו שלוש מילות מפתח, אחת חזקה ושתיים בינוניות. הכניסו את מילות המפתח לאתר שלכם וודאו שהן מופיעות במקומות החשובים.
3.תוכן – צרו תוכן איכותי ומקורי, אל תעתיקו כי אסור, כל מאמר חייב להיות 250 מילים לפחות ומומלץ להעלות שניים או שלושה מאמרים בשבוע, כשאחת לכמה שבועות תעלו ביום אחד ארבעה או חמישה מאמרים.
4.לינקים – הכניסו את מילות המפתח שלכם לכל מיני אתרים וקשרו אותן לאתר שלכם. לדוגמא: קידום בגוגל . עשו זאת בעזרת אתרי מאמרים, אינדקסים, אתרי בוקמרקינג, אתרי תגיות, חילופי לינקים, תגובות בבלוגים ופורומים וכמובן ברשתות חברתיות, אם אתם מעסיקים משווק ברשתות חברתיות (SMM) תוודאו שהוא מבין בSEO.
5.אסור לעשות – יש רשימת חוקים ברורה מאוד שניתן ללמוד אותה במאמר זה, בנוסף ישנם חוקים הקשורים למבנה האתר שיש ללמוד אותם.
6.המלצות וטיפים – הרשת מלאה בהמלצות וטיפים, השקיעו זמן ולימדו את אותם דברים שיגרמו לאתר שלכם להיות טוב יותר מהאתרים האחרים.

 

עכשיו בואו ניכנס לעומק..

 

בניית אתרים וקידום

מכאן הכל מתחיל, הדרך בה בנוי האתר שלכם ישפיע בצורה ישירה על הקידום בגוגל לכן זה חשוב מאוד שתמצאו בונה אתרים שמבין בקידום בגוגל, אחרת הוא עלול להיות הסיבה המרכזית לזה שהאתר שלכם לא מקודם. אז מה צריך שיהיה (ולא יהיה) בבנייה של האתר:

1. קוד נקי ומסודר – חשוב מאוד שהקוד יהיה מסודר ולפי התקן, הדבר יאפשר לגוגל לקרוא את התכנים שלכם בצורה הטובה ביותר.

2. מערכת ניהול תוכן ידידותית – חשוב שתוכלו לעשות שינויים ועדכונים באתר במהירות ובקלות, עם זאת חשוב גם שהדבר לא יגרור קוד "מלוכלך" מה שיפגע בסעיף 1, אמנם לגוגל אין העדפה למערכת כזו או אחרת אלא רק לקוד שהמערכת מייצרת, מה שיותר תלוי בבונה האתרים, בכל זאת אנחנו ממליצים על וורדפרס היות והבסיס שלה טוב ויש לה תוספים מעולים שעוזרים לקידום בגוגל.

3. אסור – להחביא טקסט, כולם יודעים שטקסט הוא הדבר שגוגל קורא בצורה הטובה ביותר ולכן יש המון דרכים להתחכם: טקסט קטן מאוד, טקסט עם צבע זהה לרקע או טקסט מאחורי תמונה. הדברים האלה עבדו עד לפני כמה שנים  אבל היום הם יגררו עונש ויסמנו את האתר שלכם כבעייתי (דבר כזה עלול לעתים רחוקות לקרות בטעות – אז שימו לב).

4. פלאש – גוגל לא יכול לקרוא פלאש, כלומר התוכן בפלאש לא קיים מבחינתו (שלא כמו ב- HTML5 וג'אווה סקריפט) חשוב להבין שזה לא אומר שאסור להשתמש בפלאש באתר (אלא אם אתם רוצים שהוא יעבוד על iphone שגם הוא לא קורא פלאש) אלא פשוט שחשוב שעיקר התוכן יהיה בטקסט שקריא למנועי חיפוש.

5. מפות אתר – כן, מפות אתר ולא מפת אתר. יש באופן כללי שני סוגים של מפות אתר מפת אתר HTMLית ומפת אתר XMLית שתיהן חשובות מאוד לקידום בגוגל.

6.אסור – אסור שיהיו לינקים שבורים באתר – כלומר אסור שיהיו קישורים מתוך האתר שלכם לעמודים ריקים מתוכן או עמודים שלא קיימים יותר. תופעה זו יכולה לקרות עם לינקים פנימיים בעקבות באג בבניית האתר או עם לינקים חיצוניים עם אתרים שעברו שינויים.

7.מומלץ – בעמוד המאמרים שלכם, ודאו שהעמוד ארוך במיוחד ונמצאים בו כמה שיותר לינקים למאמרים. מומלץ שלא לחלק את המאמרים על פני מספר עמודים וליצור תתי עמודים או עמודי המשך. עדיף שיהיה עמוד מאמרים אחד ארוך במיוחד שבתוכו יופיעו כל המאמרים אפילו אם מדובר במאות. דוגמא – עמוד מאמרים

8.ג'אווה סקריפט – אמנם שפה מדהימה ובטח מעולה לקידום בגוגל אך ישנם דברים מסוימים הקשורים לתוכן שגוגל לא קורא למשל תפריטים נפתחים או אפקטים מיוחדים לטקסט הקטגוריות. אל תבינו לא נכון, אנחנו ממליצים בחום להשתמש בג'אווה סקריפט אך עליכם להיות מודעים להשפעות של זה ולעשות זאת במקום הנכון ובדרך הנכונה.

 

מילות מפתח לאתר

מהרגע שסיימתם לבנות את האתר (ולעתים לפני סיומו), עליכם לבצע מחקר מילות מפתח ולמעשה לבחור פחות או יותר את קהל היעד שלכם מתוך מנוע החיפוש הגדול בעולם.
1.מחקר מילות מפתח – היכנסו ל Google adwords ואז ביחרו את *כלים וניתוחים* בסרגל הכלים למעלה, בתפריט שנפתח ליחצו על – *כלי מילות המפתח* והמתינו למערכת מספר שניות (לעתים דקה) לאחר שנפתח לכם הכלי שימו לב לשני דברים עיקריים:
א. בצד ימין רשומים סוגי התאמה – סמנו תמיד את 'מדויקת' ואת 'נרחבת'. מדויקת אומר כמה אנשים חיפשו במדויק את מה שכתבתם ונרחבת אומר כמה אנשים חיפשו את זה עם מילות מפתח נוספות. למשל – עו"ד – 368,000 נרחבת , רק 1,300 מדויקת.
ב. לחיצה על *חיפושים גלובליים חודשיים*, תסדר לכם את התוצאות מהמירביות ביותר לנמוכות ביותר. כמו כן שימו לב שכתוב את המילה תחרות – נמוכה, בינונית, גבוהה. אנו עומדים לנפץ פה משהו שהרבה מקדמי אתרים אומרים. אין קשר בין התחרות לקידום האורגני, אבחון התחרות של גוגל מתכוון אך ורק לפרסום בגוגל – PPC ואין לו טיפת קשר לקידום אורגני, יכולות להיות מילות מפתח מסוימות שהתחרות בהן היא גבוהה אך הדרך למקום הראשון תהיה קצרה במיוחד, לעומת מילות מפתח שהתחרות תהיה נמוכה אך עשרת המקומות הראשונים תפוסים חזק.

2.בחירת המילים ומיקומם באתר – מצאתם את המילים שהכי מתאים לכם לקדם? נהדר! עכשיו התחילו למקם אותן באתר. חשוב מאוד שתדעו שמומלץ להתחיל עם מילת מפתח אחת חזקה במיוחד ועוד אחת או שתיים לכל היותר. נגיד ובחרתם במילות המפתח; הדרכת מכירות, קודם כל עליכם להכניס אותה בכותרת האתר ובפסקה הראשונה של האתר כמו כן עליכם להכניס אותה בתיאור האתר (דרך מערכת ניהול התוכן) ולהגדיר את הקטגוריה הראשונה כמילת המפתח הזו – זה עדיף מלשים שם "דף הבית" או "אודות". גוגל מבין מהר יותר מה אתם רוצים ומקדם אתכם לשם. כמובן שאל תשכחו להכניס את מילת המפתח ל- SEO PACK שלכם. דבר נוסף לגבי בחירת מילות מפתח – מומלץ שמילות המפתח הקטנות יותר יהיו מאותה נישה ומאותו תחום עיסוק. למשל – ייעוץ עסקי והדרכת מכירות, לא הולך ביחד, לעומת – הדרכת מכירות וסדנת מכירות, כן הולך ביחד.

3.הבלטת מילות המפתח באתר – הבלטת מילות המפתח באתר – ישנם שתי דרכים מצוינות לעשות את זה; אחת זה ע"י בולד – (שימו לב שאתם משתמשים בתגית <strong> ולא <b>) והשניה היא ע"י יצירת לינק פנימי שמקשר לדף אותו תרצו לקדם. אנו דוגלים ומאמינים מאוד בלינקים פנימיים, ככה גוגל מבין בצורה הטובה ביותר איזה מהעמודים אתם הכי רוצים לקדם. חשוב מאוד שמילות המפתח יופיעו בכל העמודים של האתר שלכם וכמובן שבכל המאמרים, בנוסף אנו ממליצים שמילות המפתח יופיעו בשורה הראשונה או השניה של המאמר או העמוד.

4.אל תעשה – אסור להציף במילות מפתח! עד 2 מילות מפתח במאמר או בעמוד. גוגל לא אוהב את זה וככל שהזמן עובר יותר ויותר אתרים שעושים את זה נבעטים אחורה.

5.המלצה – אם הדומיין של מילת המפתח בעברית פנוי, קנו אותה! זה יתן לכם יתרון משמעותי על המתחרים שלכם.

דוגמא לאיך האתר שלכם צריך להיראות מבחינת מילות מפתח:

 חברת Webbee חושפת את האמת

 

איך לכתוב מאמר

לעתים קרובות אנו נתקלים באנשים ששואלים: "מה, אני אמור לכתוב כל כך הרבה וכל הזמן?" אז אם אתם מקדמים את האתר שלכם לבד, התשובה היא כן. תוכן הוא ללא ספק הדבר החזק ביותר שהאתר שלכם צריך; קודם כל גוגל מזהה תוכן כ"הדבר" שהגולשים מחפשים, אתרים שיש בהם יותר תוכן (ומבנה נכון) מאתרים אחרים מקודמים בדרך כלל בצורה טובה יותר. יש רווח נוסף –  ביטויי זנב ארוך – אנשים עשויים לחפש הדרכת מכירות, וכן הם יגיעו לחברת סייל מאסטרס שנמצאת במקום הראשון, אך מה קורה אם הם מחפשים: 'הדרכת מכירות למתחילים'? אז שם במקום הראשון מופיעה כמובן חברת סייל מאסטרס, מאחר ובאתר שלה מופיע מאמר: 'סדנת מכירות למתחילים'. גוגל תופס את הכותרת של המאמר ומקדם אותו. כמובן שלא הרבה אנשים מחפשים בחודש את הביטוי הזה אך ברגע שיש לכם עשרות ואפילו מאות או אולי אלפי ביטויי זנב, אתם מגדילים בצורה משמעותית את הכניסות לאתר שלכם ויוצרים טראפיק איכותי במיוחד.

1.נתחיל בזה שחובה שתהיה לכם קטגוריה המאפשרת להעלות פוסטים באופן קבוע ורציף לאתר שלכם דרך מערכת הניהול. אלה יכולות להיות קטגוריות בשם: חדשות, מאמרים, פוסטים, שאלות תשובות ועוד.
2.אסור – נתמקד במקרה הזה דווקא באסור, אסור תוכן משוכפל!!!! אסור אסור ושוב אסור! אל תעתיקו תוכן מאתרים אחרים כי אתם תמצאו את עצמכם מושעים לאלתר וללא אפשרות חנינה. ברגע שעשיתם קופי פסט מאתר אחר חרצתם את גורל אתרכם בגוגל.
3.חובה – תוכן רלוונטי לתחום שלכם- אם תכתבו מאמרים על האח הגדול כשאתם מקדמים את מילת המפתח עו"ד חוזים, כנראה שגוגל יפסול אתכם ואפילו עלול לתת לכם בעיטה קלה ולהזיז אתכם אחורה כמה מקומות.
4.אז מה כן? קודם כל תכתבו את החומרים בעצמכם ואל תתנו לאנשים שאתם לא סומכים עליהם לכתוב בשבילכם. אתם כן יכולים לקבל השראה ממקומות אחרים. מה שאנחנו הכי ממליצים לעשות זה לקחת מאמר באנגלית או בשפה אחרת ולתרגם אותו במילים שלכם.
5.כמה מילים למאמר? – מינימום 250 מילים לכל מאמר, כאשר בכל מאמר אתם חייבים להכניס את מילות המפתח שלכם, לסמן אותן בלינק ולהפנות לעמוד הראשי או לעמוד שאותו אתם מקדמים.
6.כל כמה זמן להעלות מאמר? ההמלצה היא כמובן כמה שיותר. עם זאת, מומלץ להשתמש בשיטתיות מסוימת; מה שאנו ממליצים לעשות זה כל יומיים מאמר, כך גוגל יסרוק את האתר שלכם כל יום (חיובי מאוד) כאשר כל כמה ימים או פעם בשבוע להעלות ביום אחד 5-10 מאמרים. כל פעם משהו קטן ופעם בכמה זמן כמויות גדולות. כך תוכלו לראות את האתר שלכם כל כמה זמן קופץ למעלה בתוצאות החיפוש.
7.אל תעשו – אל תעשו בולד על דברים שאתם מעוניינים להדגיש אם הם לא מילת המפתח כי זה מבלבל את גוגל. אין צורך שתעשו בולד על משפט שלם, אם זה ממש חשוב לכם להדגיש את המשפט רק תחליפו לו צבע. גוגל מתייחס למילים המודגשות בבולד כאל מילים שחשוב לכם לקדם לכן השתמשו בבולד אך ורק על מילות המפתח שלכם.
8.כותרות – השתמשו במילת המפתח בכותרת והוסיפו מילים. כמו שתארנו קודם: הדרכת מכירות למתחילים או הדרכת מכירות למטפלים. שוב, זו הדרך הטובה ביותר לתפוס ביטויי זנב אך לא רק, גוגל אוהב מאוד לראות את מילת המפתח שלכם בכותרת. מבחינת האלגוריתם זה סוג של הוכחה שמילת המפתח חזקה באתרכם.
9.אסור – שוב, אל תסתירו תוכן מאחורי תמונה, אם אתם מעוניינים לשים תוכן על תמונה ודאו שהתמונה נמצאת מאחורי התוכן. הדרך הטובה לבדוק את זה היא לעבור עם העכבר על התוכן ולנסות לסמן אותו, אם במקום לסמן את המילים התמונה זזה לכם אז או שהתוכן נמצא מאחורי התמונה או שהוא חלק מהתמונה(חלק מהתמונה זה בסדר) דברו עם בונה האתרים שלכם ובידקו את הנושא.
10.אסור – הצפה של תוכן לא רלוונטי – דברים כמו אות אחת שחוזרת על עצמה המון פעמים או אותה מילה שחוזרת על עצמה המון פעמים יגרמו לכך שהאתר שלכם יקבל בעיטה והשעייה. אל תנסו לרמות את גוגל ולהכניס מאמרים פיקטיביים.
11.המלצה – כתבתם מאמר ממש ארוך? 500 מילים? 1000 מילים? חלקו אותו! חלק א' חלק ב' ואפילו תגיעו לחלק ס', כל מה שמאמר צריך זה 250 מילים, ברגע שכתבתם מעל 500 אתם יכולים להתחיל לחלק, עדיף יותר עמודים ומאמרים מאשר מאמר אחד ארוך(אל תקחו דוגמא ממאמר זה, מטרתו אינו לקדם את האתר)
12.המלצה – בסוף כל מאמר להכניס את כל מילות המפתח בתחתית המאמר בצורה הבאה: הדרכת מכירות | סדנת מכירות | קורס מכירות – מומלץ לעשות לכל מילת מפתח לינק בנפרד שיקשר לעמוד הבית.

בניית קישורים

שימו לב, אתם חייבים לינקים חיצוניים שיקשרו לאתר שלכם. שמענו לא מעט אנשים שטוענים כי אין צורך בלינקים. אז חשוב שתבינו שלא רק שזה חשוב מאוד גם האתר שלכם לא יקודם ללא לינקים. עברו על הרשימה ועל כל הסעיפים ולימדו את החומר:
1.לינקים חיצוניים – אז מה הרעיון? פשוט מאוד- לדאוג לזה שהאתר שלכם יופיע בכל מיני אתרים ברשת, אנחנו יודעים שבתור התחלה זה נשמע מפחיד ואתם בטוח שואלים – איך אני אמור להשיג לינקים? אני צריך לפנות לכל מי שיש לו אתר אינטרנט ולבקש שיעשה לי טובה? אז הסירו דאגה מליבכם, אתם לא צריכים להתחנן לבעלי אתרים שיעזרו לכם, אתם יכולים להשיג את הלינקים לבד. אז בתור התחלה אתם יכולים להיכנס לכל מיני פורטלים למיניהם כמו תפוז, נענע, T1, פילפלון ועוד ולבקש מהם להכניס את האתר שלכם לפורטל שלהם. ברוב המקרים תקבלו תשובה חיובית.
2.אתרי מאמרים – דרך מצוינת ליצור לינקים לאתר שלכם. יש למעלה מ50 אתרי מאמרים ברשת כמו – articles.co.il , 2read, reader ועוד רבים. שימו לב – אין צורך להעלות מספר מאמרים בכל אתר, להיפך אתם צריכים רק לינק אחד מכל אתר לכן העלו מאמר אחד בכל אתר ואחרי תקופה מסוימת (חודש עד חודשיים) העלו מאמר נוסף בכל אתר.
3.לינקים איכותיים במיוחד – בנוסף לזה שאתם צריכים הרבה לינקים מהרבה מקורות אתם גם צריכים לינקים איכותיים, זה חשוב מאוד ובלתי נפרד מהקידום בגוגל. אז מה זה לינק איכותי? לינק מאתר עם דירוג גבוה; לכל האתרים יש דירוג, גוגל הגדירו את הדירוג בין 1-10 וישנם אלמנטים וחוקים מאוד ברורים בכל הקשור לדירוג. אתם צריכים להשיג לינקים מכל אותם אתרים. פייסבוק למשל הוא דירוג 10 (מקסימלי) לכן מומלץ שתעשו דף בפייסבוק לאתר שלכם ותשלחו ממנו קישור ישיר לאתר שלכם. כמובן שזה לא מספיק ומומלץ שתשיגו מעוד אתרים איכותיים, אם יש לכם קשרים עם אנשים שיש להם אתרים מוכרים נצלו את ההזדמנות וצרו איתם קשר. כמו כן מצאו את אתרי המאמרים עם הדירוג הגבוה ביותר והשתמשו בהם יותר מאחרים. שימו לב, דירוג האתר שלכם אינו משפיע בשום צורה על תוצאות החיפוש!
4.לינקים בקטגוריה שלכם – גם חשוב, נסו ליצור לינקים עם אנשים מאותו תחום עיסוק שלכם. למשל אם אתם מקדמים הדרכת מכירות, מצאו אתרים שגם מקדמים הדרכת מכירות או מילות מפתח דומות כמו – סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות ועוד. אם אתם עורכי דין אתם יכולים לעשות החלפת קישורים עם כל עורכי הדין, בין אם זה נדלן או נזיקין זה לא משנה העיקר שתהיו באותה קטגוריה.
5.תגובות בפורומים – דרך מצוינת להשיג לינקים לאתר שלכם זה ע"י תגובות בכל מיני בלוגים ופורומים, חשוב מאוד שתשמרו על אותנטיות ותכתבו תגובה שתתאים לפוסט ולא סתם תגובה שיווקית, אחרת ימחקו לכם אותה שימו לב שבתגובות בהרבה פורומים ובלוגים נוסף אוטומטית ללינק שלכם תגית nofollow – ניתן להשתמש בseoquake על מנת לגלות זאת, לינקים כאלה שווים פחות, אם אתם מוצאים פורומים איכותיים בלי התגית הזו זה עדיף.
6.אסור – היזהרו להציף כמות מטורפת של לינקים ביום אחד, גוגל עלול לחשוב שאתם עושים ספאם (מציפים) ויבעט את האתר שלכם עם השעייה לאלתר. מומלץ על 4-5 קישורים ביום לכל היותר כולל הפסקות של ימים שלמים מבלי לעשות לינקים בכלל. עליכם לבנות את הלינקים שלכם בצורה אסטרטגית ולא למהר ולעשות כמה שיותר בכמה שפחות זמן כי זה לא יעבוד, עליכם להבין שקידום לוקח זמן במיוחד אם מילות המפתח שלכם חזקות וקשות.
7.המלצה – צרו מאמר או כלי שהרבה אנשים ירצו לקשר אליו. במושגי הקידום זה נקרא מלכודת דבש, לדוגמא – הכינו רשימה עם הסודות הגדולים של קידום האתרים והפיצו אותה ברשת, במהרה אנשים יתחילו לשים לינק למאמר הזה בכל מיני מקומות כי הוא טוב ואיכותי. 
8.אתרי תגיות – אין צורך להסביר יותר מדי מה זה אומר פשוט כנסו לגוגל וחפשו את זה בעצמכם, זו אחלה דרך להשיג לינקים לאתר שלכם.
9.רשתות חברתיות – כדאי מאוד שתתרחבו ולא תישארו רק בפייסבוק: גשו ללינקדאין, טוויטר, קפה דה מרקר, גוגל פלוס, מיי ספייס והשאר, וצרו בכל רשת חברתית דף של העסק או האתר שלכם וכמובן צרו לינק משם לאתר שלכם. חשוב מאוד.
10.אתרי אינדקסים – גם במקרה הזה אנו מפנים אתכם לגוגל, ישנם מאות אינדקסים שמפרסמים אתרי אינטרנט בחינם! גשו אליהם ושלחו בקשה להוסיף את האתר שלכם.
11.יוטיוב – אחד הקישורים הטובים ביותר. הכינו סרטון של העסק שלכם או של האתר והכניסו לינק בתאור הסרטון, כמובן שאנו ממליצים בחום להכניס את הסרטון לאתר שלכם אפילו בעמוד הראשי. חשוב לציין שנכון ליום כתיבת מאמר זה, כל הלינקים ביוטיוב מקבלים תגית nofollow, למעט קישורים ממקום אחד, סרגל צד הקישורים בערוץ, שווה מאוד לפתוח ערוץ ביוטיוב ולשלוח משם לינק.
12.קניית לינקים – פחות מומלץ אך בכל זאת עובד. אתם יכולים לרכוש לינקים מכל מיני גופים שונים למיניהם והם יכניסו את האתר שלכם לתוך האתרים בהדרגה. הסיכון בדבר הזה הוא שיום אחד גוגל עלול לזהות את המגמה הזו ולפסול את האתר. מה שזה אומר מבחינתכם זה שגם הלך הכסף וגם תצטרכו לבנות אתר חדש.
13.לינקים עם דירוג אמינות גבוה – בגוגל מתייחסים מאוד ברצינות לאתרים עם הסיומות ac וgov ובמידה פחותה יותר לסיומות muni וedu משום שלא כל אחד יכול להקים אתר עם סיומת כזו והאתרים האלה שייכים למוסדות מאוד אמינים (משרדים ממשלתיים ואוניברסיטאות), כמובן שקשה מאוד להשיג לינקים כאלה אבל אם יש לכם דרך להשיג לינק כזה, שווה להתאמץ בשבילו, אם אין לכם אפשרות כזו אתם יכולים להסתפק בלינק מאתר איכותי שאתר עם אחת מהסיומות האלה מקשר אליו.
14.אם ברצונכם להרחיב וללמוד עוד על בניית קישורים הנה דוגמא למלכודת דבש מצוינת – מדריך לבניית קישורים

בגדול אל תיבהלו, העיקר שתתמידו ותעשו כמה שיותר לינקים. גם אם פיספסתם משהו קטן זה לא תמיד יגרום לכך שלא תגיעו למקום הראשון. חשוב שתקלטו שכל דבר הקשור לקידום בגוגל הוא למעשה תחרות, וככל שתשקיעו יותר בתחרות ככה תצליחו להגיע יותר גבוה. כמובן שאנחנו ממליצים בחום שתפנו אלינו ותנו לנו לעשות את העבודה הקשה בשבילכם. חברת וובי היא ההוגנת ביותר בשוק ולוקחת את הסכומים הכי ריאליים ביחס לעבודה שאנחנו עושים.

אסור לעשות

1.אם גוגל יחשוב שהאתר שלכם הוא אתר פרסומות אתם לא תופיעו בתוצאות החיפוש. שימו לב שגוגל מגביל אפילו את adsense שמהווה מקור הכנסה עבורו.
2.תוכן משוכפל! בפעם השלישית! ראו הוזהרתם!
3.יותר מדי קישורים יוצאים – במיוחד אם יש לכם פורום, אנשים רעים עלולים להזיק לכם! לדוגמא – אם יש לכם קישור באתר המפנה לאתר פורנו, גוגל יכעס מאוד וישעה אתכם. עליכם ליצור בקרה תמידית על הקישורים היוצאים. לכן איננו ממליצים לאפשר תגובות לפוסטים או לנהל פורום אם אין ביכולתכם ליצור בקרה תמידית.
4.קישורים לשום מקום – אם יש לכם קישורים שבורים גוגל יחשוב שאתם מזלזלים באתר שלכם וכמובן שיזיז אתכם אחורה בתוצאות החיפוש.
5.הימנעו מעמודים עם מעט תוכן, זו בדיוק הסיבה שאתרי קניות נבעטו אחורה בצורה משמעותית. מינימום 250 מילים לכל עמוד.
6.נא לא לשכתב בצורה פאתטית – לקחתם מאמר של מישהו אחר וחשבתם שאם תזיזו את המשפטים למעלה ולמטה זה יעזור? טעות! אל תעשו את זה, זה בדיוק כמו להעתיק תוכן.
7.לינקים חיצוניים באתרים לא לגיטימיים – אז נכון שאתרי הפורנו וההורדות מאפשרים לנו להגיב בחופשיות ואפילו לא מוחקים את התגובות שלנו. העניין הוא שגוגל מגדיר את האתרים האלה כלא איכותיים ולינק במקומות כאלה עלול לגרום לנפילה של אתרכם בתוצאות החיפוש.
8.תמונות כבדות – אסור לשים תמונות כבדות ששוקלות המון מגה. זה גורם לאתר לעלות לאט וגוגל מבין מזה שהאתר שלכם לא איכותי, ודאו באופן מיידי שכל התמונות שלכם הן בפורמט JPEG ושאינן שוקלות יותר מחצי מגה לתמונה.
9.אסור להסתיר טקסט! – אל תכתבו את מילת המפתח בטקסט לבן על רקע לבן או אל תסתירו אותו עם תמונה. מיצאו דרכים יצירתיות לשתול את מילת המפתח שלכם בצורה איכותית ושזה יהיה חלק מהמשפט. הסתרות טקסט יגרמו להשעיית האתר שלכם לצמיתות.
10.אסור להחליף מילות מפתח בתדירות גבוהה, קחו בחשבון שאם כבר הגעתם למקום גבוה והחלטתם להחליף אולי עדיף לכם כבר לבנות אתר חדש.

 

טיפים לקידום אתרים

1.בכל פעם שאתם מסיימים תהליך הקשור לקידום, שלחו את מפת האתר לגוגל. כאשר סיימתם לכתוב מאמרים – שלחו מפה. עשיתם אינדקסים, שלחו מפה. אפילו פעמיים ביום זה מצוין.
2.תמונות – תייגו את מילות המפתח שלכם בתמונות; כלומר תשנו את מאפייני הalt והtitle למילת המפתח (מערכת הניהול שלכם צריכה לאפשר את זה).
3.חילופי מאמרים – מכירים אנשים שיש להם אתרי אינטרנט? בקשו מהם לכתוב מאמר על העסק שלהם 250 מילים ופרסמו אותו באתר שלכם וההיפך עשו את אותו הדבר באתר שלהם. זה יוצר טראפיק מצוין וגוגל אוהב את זה מאוד.
4.כאשר אתם כותבים מאמר (לא משנה איפה) הכניסו את הלינק תחת מילת המפתח ולא תחת *לחץ כאן*. גוגל מעדיף שהלינק יהיה תחת מילת המפתח.
5.אחרי שפתחתם דפים לאתר שלכם בכל הרשתות החברתיות, דאגו שיהיו כפתורים ישירים מהאתר שלכם של לייק, פלוס והשאר.
6.שאלות תשובות – הרבה אנשים מחפשים בגוגל שאלות כמו: איך מקדמים אתר? מה הסוד של קידום אתרים? ברגע שתעשו מיני פורום מלא בשאלות ותשובות אנשים יגיעו אליכם דרך ביטויי זנב. רק זיכרו שכל פוסט חייב להיות לפחות 250 מילים.
7.עשו הכל בהדרגה ובשיטתיות – זהו המתכון האמיתי להצלחה- כל יום קצת, פעם בשבוע הרבה. תאמינו או לא גוגל יודע אם אתם יציבים ויש לו מעקב מדויק לאיך אתם מקדמים את האתר שלכם.

 

כלים לקידום אתרים

1. חשבון גוגל וגישה לגוגל אדוורדס – הדרך הקלה ביותר לעשות מחקר מילות מפתח.
2. גוגל אנליטיקס – בודק מי נכנס לאתר שלכם, מתי ומה הוא חיפש.
3. ווב מאסטר טולז – סורק את האתר שלכם ומאתר טעויות ותקלות, לינקים נכנסים, שאילתות לגבי מילות מפתח ושאר מידע שימושי.
4. מג'סטיק SEO – עולה כסף אבל שווה את זה- מראה לכם את הנתונים של המתחרים שלכם.  זה הכלי שעושה את ההבדל בין מקום שלישי או שני למקום הראשון.
5. מערכת ניהול תוכן – אנו ממליצים בפה מלא על וורד פרס – מערכת טובה ונוחה עם כמה תוספים מעולים לSEO.
- all in one seo
- google xml sitemap
- SEO Friendly Images
- webbee HTML sitemap