אחד הדברים החשובים ביותר בקידום בגוגל זה תוכן מקורי ואיכותי. עם זאת יצירת כמויות של תוכן זה לא הכל, יש חשיבות גבוהה מאוד שהתוכן יהיה ייחודי ואינפורמטיבי, אין ספק שבמקרה הזה מדובר על איכות וכמות. כמה שיותר תוכן יכול להביא הרבה אנשים דרך קישורי זנב, באותה מידה כמה שיותר איכות יגרום לגוגל לסרוק את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר.
שימו לב – חל איסור מוחלט על העתקת תוכן מאתרים אחרים. פה גוגל לא עושה הנחות, תוכן שיזוהה כמשוכפל "יבעט" באופן מיידי ויגרום לאתר לאבד את מקומו בגוגל.
טיפ חשוב – בכל פעם שאתם מעלים מאמר חדש לאתר שלכם יש לכם את האפשרות לפרסם אותו בדף הפייסבוק שלכם, כל עוד עשיתם את הקישור בצורה הנכונה ולפי ההוראות של גוגל התוכן לא ייסרק כתוכן משוכפל. אגב, אם כבר אתם עושים את המהלך הזה, כדאי מאוד שהדף שלכם יהיה מזמין ואיכותי כי אם ובמידה מישהו נכנס לקרוא את המאמר דרך הפייסבוק, אתם רוצים להראות נוכחות חזקה והדרך לעשות את זה היא ע"י בניית ועיצוב דף הפייסבוק שלכם בצורה שתזמין עוד לקוחות ותיצור רושם ראשוני מדהים.
אז איך נמנעים מכפילויות? אם יש לכם מאמר שאתם לא בטוחים אם מפורסם בגוגל או לא, בצעו את הבדיקה הבאה – סמנו ארבע או חמש שורות מהמאמר והצמידו לשורות גרשיים בתחילת הפסקה ובסופה. הדביקו את השורות לגוגל וכך תוכלו לגלות האם התוכן כבר קיים בגוגל על פי התוצאות שהוא מציג לכם. כמובן שאם התוכן כבר קיים אין לכם מה לעשות ואתם חייבים לשכתב את המאמר כדי שלא יהיה מועתק.
בהצלחה.