אם יש לכם אתר אינטרנט בוודאי עבר לכם בראש להשתמש בשיווק ברשתות החברתיות בכדי לפרסם אותו, ברוב המקרים קידום בגוגל אינו מספיק וזה חשוב מאוד שהאתר שלכם יופיע בכמה שיותר מקומות.
אז השאלה הראשונה שצריך לשאול היא – מה רלוונטי?
כמובן שנתחיל בשיחה על פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר. הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות זה לפתוח דף פייסבוק ייחודי לאתר האינטרנט שלכם, איננו מדברים על דף פייסבוק עם קישור לאתר שלכם, ממש ממש לא! אנחנו מדברים על מיני סייט בתוך פייסבוק, ממש אתר פנימי שיספק את השירותים והמוצרים שלכם, נכון להיום פייסבוק פתחו את הקוד וניתן ממש לעצב דף שיהיה כמו אתר אינטרנט, כמו כן מומלץ להשתמש בעיצוב גרפי בכדי שהדף ימשוך כמה שיותר תשומת לב.
משם נעבור לדבר על הכפתור האהוב עליכם – לייק! ככל שיהיו יותר לייקים לדף שלכם ככה הוא יהיה יותר פופולרי, כמובן שזה לא מידע שחדש לכם אבל כן חשוב לציין את זה, העבודה על הלייקים נמשכת לנצח, אם תראו את התחרות בין mako ל ynet, אתם תבינו על מה מדובר, הענקיות האלה לא עוצרות לרגע בהשגת לייקים. חישבו על זה, אם אתם רוצים להוציא מבצע או קמפיין דרך הפייסבוק, לא הייתם רוצים שכמה שיותר אנשים יראו את הקמפיין הזה?
ועכשיו קצת על הרשתות החברתיות האחרות, טוויטר, דה מרקר, מיי ספייס, גוגל+ ולינקדאין. אלו הרשתות החברתיות המובילות, אנחנו לא ממליצים להתפזר ולעשות פרופילים בכולם מאחר וזה קשה מאוד לשלוט בתוכן ולעקוב אחרי כל הודעה או תגובה שמישהו נותן, אם יש לכם מישהו בחברה שזה תפקידו אז אולי כן כדאי אבל גם אז עדיף להתמקד ב2 עד 3 רשתות חברתיות ולא יותר. מה גם שמומלץ מאוד לקשר בין הרשתות ולעשות את האופציה שאם פרסמתם סטטוס בפייסבוק אז הוא באופן אוטומטי יפורסם גם בטוויטר וגוגל+.
אנו ממליצים לכם לבדוק היטב עם הקולגות שלכם והאנשים מהתחום שלכם באיזה רשתות חברתיות הם חברים ולעשות מחקר טוב ומעמיק לפני שאתם מיד רצים לפתוח עוד פרופילים כי זה יכול להיות בקלות בזבוז של זמן, משאבים וכסף.
או שכמובן אתם יכולים לפנות אלינו ואנחנו כבר נעשה את כל העבודה בשבילכם.