אם אתם קוראים את השורות האלה כנראה כבר שמעתם על חתימה דיגיטלית, וקלטתם לפחות חלק מהיתרונות שלה. יחד עם זאת, אתם לא בטוחים אם דיגיטציה של מסמכים באמת מתאימה לכם, ובוודאי עוד לא יודעים אם מערכת easydoc היא בדיוק מה שחיפשתם. בדיוק בשביל זה אנו מציעים התנסות בחינם במערכת, גם ללקוחות עסקיים וגם לפרטיים. אז בואו תתחילו ליהנות מחתימה דיגיטלית ללא עלות, וגם בלי שום התחייבות מצדכם.
מה אנחנו מציעים ללקוחות עסקיים?
במגזר העסקי, חתימה דיגיטלית על מסמכים כבר הפכה לנפוצה מאוד, ומדי שנה (למעשה מדי יום) עוד ועוד עסקים מאמצים אותה ועושים צעד נוסף לעבר טרנספורמציה דיגיטלית. אז ההתעניינות באמת גבוהה, ואנו רוצים לתת לכם קודם אפשרות להתנסות במערכת, לפני שתחליטו אם אתם ממשיכים איתנו. מה שאנו מציעים זה 10 מסמכים שתוכלו להמיר לדיגיטליים ולשלוח לנמענים שונים, בלי שום עלויות.
למעשה, מדובר ביותר מ- 10 מסמכים כי אפשר ליצור תבנית שאותה שולחים לכמה נמענים בבת אחת. למשל, להפוך טופס 101 לדיגיטלי ולשלוח לכמה עובדים שלכם, להפוך הסכם קבלת שירות לדיגיטלי ולשלוח לכמה לקוחות וכן הלאה. מה שאנו ממליצים לכם הוא להתרשם מהיכולות הבסיסיות של המערכת, למשל מהירות המרת המסמכים, מהירות שליחתם לנמענים, קלות החתימה מרחוק ללא תלות במקום, זמן או ציוד משרדי וכן הלאה. לאחר מכן, שווה לבדוק את היכולות היותר מתקדמות, כמו סבב חתימות מנוהל או הגדרת מועדים לשליחה אוטומטית של מסמכים.
ומה לגבי לקוחות פרטיים?
אנו צופים שבעוד כמה שנים כמויות הנייר שיהיו בכל בית ירדו פלאים. כבר עכשיו הן הולכות ויורדות וסביר מאוד להניח שבעתיד הקרוב כל הטופסיאדה תיעלם, והכל יעבור לדיגיטל. אז עבור לקוחות פרטיים שרוצים להתנסות ולהחליט אם easydoc מתאימה להם, אנו מציעים 5 מסמכים בחודש בחינם, ללא מגבלת זמן. זה אומר שבכל חודש תוכלו להשתמש במערכת 5 פעמים בשביל ליצור מסמכים דיגיטליים, ותוכלו לעשות בהם כל שימוש שתרצו.
למשל, אם אתם הורים וקיבלתם טופס לחתימה מבית הספר, ב- WORD או PDF, תוכלו להמיר אותו תוך פחות מ- 10 שניות לטופס דיגיטלי, לחתום עליו ולשלוח בחזרה למייל של בית הספר או לנייד של המורה. אותו הדבר תוכלו לעשות עם טפסים של מוסדות, כמו הביטוח הלאומי או הבנק, או אם אתם משכירים את הדירה – לשלוח חוזה שכירות לחתימה דיגיטלית מול השוכרים שלכם.
מה קורה אם אני צריך יותר מסמכים?
בתור לקוחות עסקיים, אחרי שניצלתם את 10 המסמכים החד פעמיים שלכם, כבר תהיה לכם הבנה טובה יותר לגבי השימושים האפשריים והיתרונות של המערכת. בתוך כך, תוכלו לאמוד את היקף השימוש וכמות המסמכים החודשית, ואנו נעזור לכם לבחור את החבילה המתאימה לצרכיכם. ובתור לקוחות פרטיים, אם 5 מסמכים חינמיים לחודש אינם מספיקים לכם, גם אתכם נתקדם לחבילה מתאימה.
נכון, מרגע שהולכים על חבילת שירות כבר צריך לשלם, ככה זה עובד, אבל אם תבדקו את החבילות שלנו תראו שהעלויות ממש לא גבוהות. יתר על כן, חתימה דיגיטלית על מסמכים חוסכת לכם הרבה מאוד הוצאות, ובוודאי זולה יותר מהמשך השימוש בניירת פיזית.
למה היא יותר זולה? כי הכל נעשה אונליין במהירות ובלי נייר. אתם חוסכים למשל בקניות של חבילות נייר להדפסה, בקנייה של דיו וטונרים יקרים למדפסות, בבלאי של מדפסות וציוד משרדי נוסף, בקנייה של תיקיות וכדומה. כל אלו מסתכמים במאות שקלים לשנה לפחות, ולרוב באלפי שקלים, ועם מערכת easydoc ההוצאות יורדות למינימום.
להכיר את יתרונות המערכת
אנו מציעים חתימה דיגיטלית חינם בשביל שתוכלו להכיר את היתרונות של easydoc, בתור עוזר אישי לניהול מסמכים. עד מהרה תלמדו שהמערכת מבצעת עבורכם כמעט הכל: ממירה לדיגיטל, שולחת לנמענים, מדריכה אותם במילוי הטפסים ובחתימות, מאפשרת הוספת אישורים נלווים גם בצילום מהסמארטפון, מתייקת בתיקיות לקוח, עובד, ספק וכן הלאה, יודעת לתת התראות למשלוח מסמכים, לבצע סבבי חתימות טוריים ומקבילים, ועוד הרשימה ארוכה.
בתוך כך, תתחילו להבין שככל שמשתמשים יותר במערכת כך היתרונות הופכים יותר ויותר משמעותיים. על כל מסמך אתם חוסכים בזמן יקר, משפרים את שביעות הרצון שלכם ושל הנמענים, תורמים לאיכות הסביבה, חוסכים בכסף, נהנים מתדמית מתקדמת, מגבירים את הפריון בעבודה, ועוד – וכל זה כפול היקף השימוש שלכם. אז אם התרשמתם לטובה מאיתנו, בואו נמשיך ביחד.