בהמשך לחלק א' של מאמר זה, נמשיך לדון ברשימת המטה תאג שכן שווה להשקיע בהן על מנת לשפר את הקידום בגוגל של עמוד באתרכם (או של אתרכם):
תאג התיאור (Description Tag):
התיאור הוא האלמנט השני הכי חשוב בהד סקשן. למרות שלרוב גוגל אינו משתמש בתאג התיאור בדירוג אתרכם, תאג התיאור עדיין משומש לפעמים על ידי גוגל כתיאור שמשוייך ללינק שלכם. תיאור טוב לעמוד מסויים יכול להיות ההבדל בין משתמש מקוון שמקליק על הלינק שלכם ומגיע לאתרכם לבין מישהו שממשיך הלאה למתחרים שלכם.
זה לא מזיק לזרוק מספר מילות מפתח לתיאור, אבל כתבו אותו במחשבה על הצרכנים ולאו דווקא על גוגל. גוגל מציג בסביבות ה160 תווים בתיאור ולכן השתדלו לא לעבור כמות זו בתיאורכם. התיאור הטוב ביותר מכיל תקציר של האתר שלכם או העמוד המסויים כתוב במשפט או שניים.
תאג מילות המפתח (Keywords Tag):
מילות מפתח שומשו כל כך לרעה במשך שנים, שהרבה מקדמי אתרים מחשיבים אותן למתות. למרות זאת, אי אפשר באמת לדעת אם הן אכן מתות או לא, ולכן כדאי להשקיע בהן מעט בכל מקרה, כי כל דבר קטן עוזר.
שמרו על תאג מילות המפתח קצר ולעניין. אל תחזרו על מילת מפתח פעמיים, ואל תעמיסו את מילות המפתח שלכם במטה תאג. תאג מילות מפתח טוב יכיל בין 5-20 ביטויי מפתח טובים שנבחרו בקפידה, מופרדים או לא מופרדים בפסיקים.
ביטויי מפתח אשר קשורים לתוכן העמוד אליהם הם מקשרים טובים יותר. אל תטרחו להכיל בתאג מילות המפתח ביטויים נפוצים כמו 'רוק אנד רול' וכו'. אל תעמיסו את שורת מילות המפתח- ישנו כלל האומר שאם שמתם מילים בשורת מילות המפתח שאינן קיימות או קשורות לעמוד, העמסתם יותר מדיי.