בהמשך לחלק א' של מאמר זה נמשיך ברשימת חשיבות הסטטיסטיקות לקידום בגוגל של אתרכם:
4) למצוא להיכן מנווטים המתמשים בתוך אתרכם
זה מאוד חשוב לדעת לאיפה מבקרים הולכים בתחומי הניווט באתרכם. מהי נקודת הכניסה הכי פופולרית באתרכם? איפה מנווטים המשתמשים בתוך אתרכם? מהו האיזור הכי פופולרי באתרכם? תוכנת סטטיסטיקות טובה יכולה לענות לכם על שאלות אלה. דירוגכם בתוצאות החיפוש ישתפר מאוד אם מבקרים באתרכם ינווטו ליותר מעמוד אחד באתרכם.
5) לעקוב אחר משך השהות של מבקרים באתרכם
בכל הקשור לגוגל, אינדיקציה טובה לאיכות התוכן באתרכם היא משך השהות של מבקר מסוים באתרכם. תוכנת סטטיסטיקות טובה תספק לכם את המידע החיוני הזה. אם מבקר נמצא באתרכם פחות מחמש שניות, אז יש לכם עבודה לעשות עם התוכן באתרכם. עבדתם קשה על מנת להביא את המבקר הזה לאתרכם, עכשיו עליכם לוודא שתוכן טוב ומועיל ישאיר אותו באתרכם לזמן ממושך ככל האפשר.
6) לחשוף תוכן חלש כתוצאה ממשך שהות נמוך של מבקרים
אינדיקציה בטוחה לעמוד עם תוכן חלש היא כמה מהר מבקר יצא מהעמוד שנכנס אליו. חשפו מידע זה ועבדו על כל נקודות התורפה של אתרכם.
7) חשפו נקודות יציאה
על ידי מעקב אחר סטטיסטיקות אתרכם אתם תמצאו את נקודות היציאה הפופולריות ביותר באתרכם. האם אלה נקודות יציאה טבעיות או שיש פה בעיה של תוכן? ללא סטטיסטיקות לא תדעו לעולם. תוכנת סטטיסטיקות טובה תספק לכם מידע זה.
לסיכום, ללא הסטטיסטיקות המדוייקות של אתרכם ומעקב שוטף אחריהן, לא תוכלו לדעת מה עובד ומה לא עובד באתרכם- וניתן לומר שקידומו הוא ממש לשווא. על מנת לוודא שאתם עושים עבודה נכונה וטובה יש לדעת את כל 7 הנקודות במאמר זה ולוודא שאתם עוקבים אחריהן באופן קבוע ומשנים את מה שלא עובד. בעזרת כלים רבים הקיימים ברשת ניתן למצוא את כל הנתונים הנחוצים לכם, ולשפר את קידום אתרכם פלאים.