אחזקת אתרכם יכולה להשפיע רבות על הקידום בגוגל שלו. כאשר אתם מחפשים אחזקת אתר, מלבד כל האספקטים הטכניים וכל הפרסומות המציפות אתכם, עליכם לשים לב למספר דברים שלא קשורים לצד הטכני.
אתם יכולים להתחיל את המחקר שלכם על ידי חקירת האתר של החברת אחזקה שאתם חושבים לשכור. נסו לקבוע אם הם חברה שאתם יכולים לסמוך עליה ואשר מעריכה את לקוחותיה. אם האתר שלהם נראה איטי, אז רוב הסיכויים שגם שלכם יהיה. הסתכלו על הדפים באתר והאתר עצמו כשלם, שכן אם האתר מאורגן, בעל מראה מקצועי ואין דפים חסרים או לינקים שבורים, יש סיכוי טוב שאתם תקבלו שירות אחזקה מקצועי מהם.
דבר נוסף ששווה בדיקה הוא שירות הלקוחות והתמיכה. האם עזרה ללקחותיהם היא אחת מהמטרות שלהם? חפשו באתרם פידבקים מלקוחות, חפשו מיהם הלקוחות להם את מספקים את השירות ונסו לבדוק עימם האם הם מרוצים. כאשר משווים בין חברות אחזקת אתרים זה חשוב לחשוב לא רק על הבדלי המחירים או רוחב הפס שמציעים לכם, אלא גם לוודא שאתרכם ישאר ברשת ובמקרה של בעיה שתוכלו לפנות לשירות של החברה ולקבל מענה מידי.
המאפיינים המוצעים
לאחר שבחרתם את החברה שנראית לכם מתאימה לאחזקת אתרכם וקבעתם את הצרכים שלכם איתם, בואו נסקור את הפרטים הטכניים בהצעתם ונבין מה הם אומרים. הנה רשימה של השירותים הסטנדרטיים המוצעים על ידי רוב חברות אחזקת האתרים:
– קיבולת האחסון: זוהי כמות הזיכרון בה תוכלו להשתמש. כיום, לכ-95% מהאתרים כמות הזיכרון המוצעת בחבילות אחזקה היא מספיקה ואף יותר מדיי, שכן בעקבות התפתחות הדיסקים הקשיחים, חברות אחזקה מציעות היום כמות גדולה מאוד של זיכרון.
אנא המשיכו לחלק ב' של מאמר זה על מנת לקרוא את המשך הרשימה.