בהמשך לחלק א' של מאמר זה, נסביר את המאפיינים החשובים באחזקת אתרים, החשובים מאוד ומשפיעים על הקידום בגוגל של האתר.
מאפיינים נוספים:
-רוחב פס: רוחב הפס חשוב מאוד מכיוון שאם הגעתם לגבולו, אתרכם נהיה או לא נגיש או שיגבו מכם הרבה מאוד כסף על רוחב פס נוסף. לדוגמא, תוכלו לשלם בסביבות ה-8 דולרים על מנת לקבל 400 GB של העברת מידע ומרגע שעברתם את ה400 הללו, על כל גיגה תחויבו בעוד 3-4 דולרים.
– "אפטיים": זהו זמן פעולת המערכת ללא השבתה. אפטיים של 99.9% זה טוב, 99.999% זה מושלם. חברת אחזקת האתרים צריכים להשגיח על השרתים 24 שעות ביממה ולספק הגנה מפני תוקפי DDOS.
– מאפייני אימייל: אם יש לכם לקוח אימייל כמו אאוטלוק לדוגמא, אתם יכולים להשתמש בו על מנת להגיע לאימיליים ולשלוח אותם מתוך השרת. בדקו אם אתם יכולים לקבל חשבונות אימייל ללא הגבלה והעברת אימיילים, הגנה מפני ספאם ואופציות לאימייל מבוסס ווב במקרה ואינכם משתמשים בתוכנת לקוח.
– דומיין חינם: מה שבעבר נחשב למאפיין בונוס, כיום נחשב לנורמל. אתם אמורים לקבל דומיין בחינם כאשר אתם חותמים על חוזה לשנה-שנתיים.
– תמיכה לPHP, PYTHON וPERL: אלה הן הטכנולוגיות המשומשות ביותר כיום בבניית אתרים.
– מסד נתונים: MySQL וpostgreSQL הם שני סוגים מאוד נאמנים של מסד נתונים (דטהבייס). אם יש לכם אתר פשוט יחסית לא תצטרכו אותם, אבל אם יש לכם אתר מורכב אכן תצטרכו.
– הנהלת תוכן: אתם תצטרכו דרך לגשת ולשנות את הגדרות האתר שלכם, לראות תנועה, תוצאות, דוח"ות ועוד. cPanel וJoomla! הם שתי מערכות הנהלת תוכן פופולריות וידידותיות למשתמש.
– עגלת קניות: זהו מאפיין מאוד שימושי לאתרים המציעים קנייה מקוונת באתרם.
לסיכום, חשוב מאוד לבחון את המאייפנים הנ"ל ועוד נוספים על מנת להיות בטוחים שמה שהחברת אחזקה מציעה לכם אכן הטוב ביותר לאתרכם. אנו ממליצים לכם לפנות לוובי על מנת לקבל מחירים הוגנים ותוצאות מרשימות.