לאחרונה אני שומע יותר ויותר קולגות שמספרים לי שבניית אתר תדמית היום אורך יותר זמן מבעבר. ההשקעה הנדרשת הכפילה ואף שילשה את עצמה כדי להגיע לאתר תדמית שבאמת עושה טוב למזמין האתר.
להערכתי הכלים הגרפים והתודעה שקיימת היום גרמו לבוני האתרים לעבוד קשה יותר, כי הדרישה לתוצר טוב יותר התפתחה יחד עם התודעה של מה זה תדמית.
אם בעבר היו מסתפקים בהתקנת תבנית ש״עושה את העבודה״ הרי שהיום יש מקצה שיפורים ענף על כל תבנית עד למצב שאותה תבנית נראית שונה בין אתר לאתר.
הדברים הללו הביאו את בעלי המקצוע ליצירת תהליכים שיעשו סדר בבלאגן, ויש תהליכים שבהחלט מייעלים את העבודה וגורמים לאתר שלנו לעלות לאוויר בזמן קצר יותר וטוב יותר מבעבר.
לדוגמה, היה מקובל בעבר לבנות את האתר ואז להלביש עליו תכנים, מה שגרר שינויים רבים מכיוון שפתאום לא לקחו בחשבון שהכותרת תהיה 2 שורות או שהתמונה לא תתאים למבנה האתר בגודל שלה ועוד שלל מקרים. היום יוצקים את התכנים לפני העיצוב על מנת שמעצב הגרפי יוכל לקחת בחשבון פרמטרים שלא היה ניתן לצפות אותם לפני שהתכנים הוטמעו באתר.
אם בעבר בניית אתר תדמית (בכוונה כתבתי שוב את המילים, שימו לב לסדר) היה קודם בניית אתר ולאחריו תדמית, היום חושבים קודם על התדמית ובהתאם לאסטרטגיה התדמיתית בונים את אתר האינטרנט התדמיתי.
למעשה, כמו שתוכלו לקרוא עוד במקום שמתמחה בתחום של בניית אתרי תדמית ישנם עוד הרבה מרכיבים לתהליך מנצח של בניית אתר ובפרט אם האתר משמש לתדמית, עסקית או אישית.
יש לכם שאלות נוספות? מוזמנים להגיב.