הימנעו מטקסט בלתי נראה
שיטה שפעם הייתה מאוד מקובלת בקידום בגוגל לרשום המון פעמים את מילת המפתח שלך בטקסט לבן על רקע לבן, טקסט שמוסתר על ידי אלמנט אחר, טקסט בגודל פיקסל אחד, הסתרה באמצעות css או js ושלל דרכים דומות. היום מנועי החיפוש הרבה יותר חכמים ויאשימו אתכם בספאם בגלל דבר כזה ואנחנו לא רוצים את זה.
XML site-map צרו מפת אתר
מנועי החיפוש שואבים מידע ממפת האתר שלך כדי להגיע לכל הדפים באתר. תוכלו להיעזר באתר xml-sitemaps שיסרוק את האתר שלכם וייצר עבורכם מפת אתר – אם אתם משתמשים בwordpress יש פלאגין שנקרא xml-sitemap תורידו אותו.
חשוב לומר שכל פעם שאתם יוצרים או עורכים תוכן באתר שלכם כדאי לכם ליצור את המפה מחדש.
השתמשו בתכונה alt לתמונות שלכם
מנועי חיפוש לא יכולים לקרוא תמונות כמו שאנחנו כבר יודעים, אבל הם יודעים לקרוא את התכונה alt, המשמעות של התכונה בעיקרון היא שאם משתמש כלשהו לא יכול להציג את התמונה (או לא רוצה) הוא יקבל טקסט במקום (alternative text) ולכן מנועי חיפוש מתייחסים לalt של התמונה בתור התוכן שלה.
צרו תמונות עם מילות המפתח שלכם!
עמודים ממוקדים
מנועי החיפוש מנסים להביא את הגולש (המחפש) לעמוד שכמה שיותר מתאים לשאלת החיפוש שלו, אם העמוד שלכם ארוך ומכיל המון תוכן על המון דברים שונים עם מילות מפתח שונות המנועים יעדיפו לשלוח את הגולש לדף קצר יותר שכולו מוקדש לנושא אותו הוא חיפש.
לכל דף צריכה להיות מילת מפתח מובילה אחת ונושא אחד.