במאמר זה תקבלו מספר אלמנטים חשובים מאוד בבנית האתר שלכם. חשוב לציין כי יש הרבה גישות ושיטות לבנית אתרים ומה שמומלץ במסמך זה מתבסס על מקצועיות מטעם יועצי מיתוג, אנשי שיווק ומומחים בקידום בגוגל.
1.מערכת ניהול תוכן – ההמלצה שלנו היא להשתמש בעיקר בוורד פרס, היא המערכת הקלה ביותר לניהול והדבר הטוב ביותר הוא שאתם יכולים בעצמכם לעשות איזה שינויים שתירצו בכל התוכן המוצג באתר וכמובן להוסיף עוד ועוד עמודים, דבר החשוב מאוד לקידום ושיפור האתר שלכם. בנוסף יש מערכות בשם ג'ומלה ודרופל, שהן גם אמינות אך פחות נוחות.
2.עיצוב ותמונות – יש חשיבות עליונה לצבעים שאתם משתמשים בהם וההתאמה שלהם לסוג העסק שלכם, כמובן שבאותה מידה החשיבות של בחירת התמונות. אם אתם בוחרים את התמונות בעצמכם השקיעו הרבה זמן וכמובן השתמשו באתרי תמונות מוכרים כמו שאקל סטוק ודרימס טיים, אתם רוצים שהתמונות יהיו איכותיות וכמובן שיהיה לכם רישיון להשתמש בהם.
3.לוגו וסלוגן – חשוב מאוד שיהיה לוגו עוצמתי ובולט, מומלץ מאוד לגשת למעצב גרפי שיכין לכם משהו שיתאים לעסק שלכם, כמובן מומלץ מאוד להתאים את הלוגו בכל מה שקשור לעסק שלכם, כרטיסי ביקור, פרסומות ועוד. לגבי הסלוגן, עליכם להבין שהסלוגן הוא הדבר הראשון שקוראים כשנכנסים לאתר שלכם, חשוב מאוד שיהיה שם משהו שיווקי ולא רק תיאור בסיסי על המקצוע או השירותים שלכם, גם כאן מומלץ לפנות למומחה למיתוג או לקופירייטר שיעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר.