אז כמובן שאחד הדברים החשובים ביותר בקידום בגוגל זה ללמוד איזה טעויות אסור לעשות. ברשימה הבאה יוצגו רק חלק מהטעויות אך כל טעות כזאת תעלה ביוקר.
1. בחירת מילת מפתח שגויה – זה שיש לכם אתר היכרויות לא אומר שהמילת חיפוש שלכם צריכה להיות "היכרויות" זה שיש לכם משרד עורכי דין לא אומר שמילת המפתח שלכם צריכה להיות "משרד עורך דין" וזה שיש לך מכון קוסמטיקה לא אומר שמילת המפתח צריכה להיות "מכון קוסמטיקה". אנחנו חוזרים ומסבירים, מילות המפתח זה אחד הדברים החשובים ביותר, זה חלק מהמיתוג שלכם והבחירה במילים הנכונות חייבת לעבור חשיבה מעמיקה.
2. כותרות – חשוב מאוד שכותרות האתר וכותרות העמודים יהיו מותאמות לקידום בגוגל, לעיתים קרובות ההבדל בין אתר מקודם לאתר שנמצא אי שם בעמודים הרחוקים זה בחירת כותרות נכונה.
3. אתרים בפלאש – לכל אוהבי הפלאש שביניכם, ראו הוזהרתם! גוגל לא קורא את האתרים שלכם, אם לא גיליתם את זה כבר אתם בבעיה רצינית, מה שעליכם לעשות זה ליצור אתר נוסף לאתר שלכם, אתר HTML ולקדם אותו. אם כבר השקעתם זמן וכסף בקידום אתר הפלאש שלכם עצרו מיד את הסוסים ועשו אחורה פנה.
4. התרכזות דירוג ולא בקידום – זו אחת הטעויות הגדולות ביותר של מקדמי אתרים, אנשים חושבים שאם יהיה להם דירוג גבוה זה יקדם את האתר שלכם, התשובה היא חד משמעית – לא! מבחינת קידום בגוגל אין בכלל טעם להשקיע כל כך הרבה זמן ומאמצים בדירוג! אין לזה שום קשר למקום שאתם נמצאים בגוגל… רוצים הוכחה? רישמו עכשיו בגוגל – הדרכת מכירות – התוצאה הנמצאת במקום הראשון היא סייל מאסטרס, חברה שאנחנו מקדמים את אתרה ואין לאתר דירוג בכלל.
5. תוכן מוסתר ע"י תמונות – טעות חמורה שגוגל קולט באופן מיידי ובועט אתכם מיד ממנוע החיפוש. זה נכון שלפעמים מבחינה עיצובית זה הרבה יותר טוב ונוח והרבה מעצבים גרפים מעוניינים שכך הדברים יופיעו, עם זאת אין לכם את האפשרות לעשות את זה וזה חד משמעי! תוכן מוסתר פשוט לא יאפשר לכם לקדם את האתר, למעשה האתר אפילו לא יופיע בשום עמוד. ראו הוזהרתם!
בהצלחה 🙂