אנו בחברת webbee מאמינים שמומלץ לעשות מיתוג בנוסף לקידום בגוגל, במאמר זה נסביר אלמנט אחד חשוב ומשמעותי שאמור להעביר לכם את המסר של חשיבות המיתוג. כמו כן נעלה מאמרים נוספים על אלמנטים שונים ומגוון רחב של מאמרים הקשורים לתחום.
אז במאמר זה נתמקד בחשיבותו של לוגו.
מה צריך להיות בלוגו? מעיניים של ממתגים רבים הלוגו הוא המסר הראשון שמקבל הלקוח, זה כלל לא משנה אם מדובר בטקסט או תמונה, זה חשוב מאוד שהלוגו יופיע ושיושקע בו מאמץ רב וחשיבה מתוך הכרת התחום בו אתם עוסקים. בנוסף יש חשיבות רבה לבחירת הצבעים של הלוגו.
אז האם להשתמש בתמונה או רק טקסט? אז קודם כל חשוב שתדעו שלתחום בו אתם עוסקים יש קשר ישיר וברור לשאלה הזו. יש תחומים מסוימים שלא יעזו להשתמש בתמונה לעומת אחרים שממש חייבים לשלב בין השניים. למשל קוקה קולה זה טקסט מיוחד שכל אחד ישים לב ללוגו של ממרחקים ואינו זקוק לתמונה, לעומת אורנג' שמשתמשים בתמונה (ריבוע כתום) להעברת המסר.
תפקידו של מיתוגיסט הוא לדעת מה הכי נכון עבור העסק שלכם ולתת לכם את הפתרון הטוב ביותר, קחו לדוגמה את האתר של וובי, אנו מצאנו לנכון שהתמונה של הדבורה תהיה סמל שילווה את אתרנו ואת כל תהליך המיתוג שלנו. מאחורי הלוגו מסתתרת חשיבה עמוקה לגבי מסרים ומשיכת תשומת ליבו של המשתמש.
דבר נוסף שחשוב לציין, בחירת הלוגו משפיע על כל האתר שלכם הצבעים של הלוגו יהיו הצבעים שבדרך כלל ישמשו את האתר כולו אז ההמלצה הראשונה שלנו היא שתיכנסו לאתרים של חברות גדולות או של מתחרים שלכם ותראו כל מיני סוגים של לוגואים שמעוררים בכם השראה, בנוסף כנסו לאתרים של חברות מיתוג ולימדו עוד על התהליך המורכב הזה.