כמובן שנתקלתם בפרסומת הנהדרת של אולד ספייס עם אותו בחור חטוב המציע לכם להסתכל על הגבר שלכן ואז בחזרה אליו, שוב על הגבר ושוב עליו. חברת וובי ,לא עוסקת רק בקידום בגוגל, אלא גם בשיווק ברשת וברצוננו להסביר לכם מדוע הפרסומת המדוברת כל כך מושכת לכם את העין, ולא, זה לא בגלל הבחור השחור והחטוב.
תחילה שימו לב לשפה בה משתמשים בפרסומת, שפת ציווי, הבחור אומר לכם מה לעשות מתחילת הפרסומת ועד סופה. דבר נוסף שמאוד מושך את ההקשבה שלנו כבני אדם הוא פגיעה באגו, כבר בתחילת הפרסומת הוא אומר לכם: הייתן רוצות שהגבר שלכן יראה כמוני אך מה לעשות הוא לא, הכי הרבה הוא יכול להריח כמוני. מיד אחרי שהוא זורק את הטיזר הראשון על המוצר שינוי מטורף בתמונה, תסתכלו למעלה ואז למטה, איפה אתם? על ספינה עם גבר שהגבר שלכן יכול להריח כמוהו. שוב פגיעה באגו ופגיעה כפולה, גם פגיעה בחזות החיצונית של הגבר וגם פגיעה בזה שכנראה אין לכם יאכטה ורק הייתן רוצים את היוקרה הזאת. ואז שוב, ציווי, הסתכלו על היד שלכם, מה יש שם? יש לי את זה! זה הכרטיסים למה שאתם תמיד רציתם אבל לא לא, הסתכלו שוב, זה יהלומים. היוקרה מושכת אותנו כבני אדם ומגרה אותנו מאוד. יהלומים נתפסים כהדבר היוקרתי ביותר בעולם והנה עומד שם בחור חטוב על על היאכטה שתמיד רצינו עם הגוף שתמיד דמיינו שיהיה לנו ונופלים יהלומים מהידיים.
ואז הפינלה של הפרסומת: הבחור יושב על סוס ואומר, הכל אפשרי כשאתם מריחים כמו גבר ולא כמו אשה. (אני על סוס). תוספת הומור בכדי שבאמת תזכרו את הפרסומת וכשתגיעו לחנות אין סיכוי שלא תדעו על מה מדובר.
אז מה המסקנות? כשפוגעים לנו באגו אנחנו ממשיכים להקשיב ונמשכים, כשמראים לנו יוקרה ואיכות אנחנו מתגרים ורוצים לראות עוד והכי חשוב אנחנו אוהבים הומור אז אם תשלבו את זה בכל פרסומת.
🙂