כפי שודאי כבר הבנתם גוגל אוהב לעשות שינויים לעתים קרובות במיוחד, הסיבה לכך היא שמנוע החיפוש מעוניין ליצור חווית משתמשים טובה יותר ואיכותית ביותר ללקוחות. אתם תשמעו לא מעט מושגים כמו פנדה, אלגוריתם, סינון, חוקים ועוד בכל הקשור לקידום בגוגל.
כאשר אתם בוחרים את חברת קידום האתרים שלכם כדאי לכם מאוד ללמוד קצת על התחום ואכן לוודא שאותה חברה שעומדת לקדם לכם את האתר יודעת בדיוק מה היא עושה ומכירה היטב את האלגוריתמים המשתנים והמתחדשים לעתים קרובות.
כמובן שחלק בלתי נפרד מקידום אתרים הוא אופטימיזציה, הרעיון פשוט מאוד, להתאים את האתר שלכם ואת מילות המפתח לקידום אורגני ולעסק שלכם. כמובן שאם אתם עו"ד לא תרצו לקבל לקוחות שמחפשים רואה חשבון או אם אתם עו"ד לנזיקין לא הייתם רוצים לקבל לקוחות שמחפשים עו"ד פלילי. אופטימיזציה היא דבר חשוב מאוד כי היא מה שיקבע איזה לקוחות יגיעו לאתר שלכם ואיזה שרות הם יקבלו בהתאם לזה.
דבר נוסף שחשוב שתדעו הוא שחלק בלתי נפרד מאופטימיזציה הוא היכולת להתחדש, אופטימיזציה זה לא משהו שעושים רק פעם אחת. כל מספר חודשים עליכם לעצור ולבדוק האם הכל עובד כמו שאתם רוצים ואיך אפשר לשדרג? כמובן שאנו לא ממליצים להחליף מילות מפתח כי זה עלול לגרום לכל התהליך שלכם בקידום אורגני להתעקב אך אנו כן ממליצים לעשות בדיקה אחת לתקופה בכדי להבין מה התועלת ואיך אפשר להוציא את הטוב ביותר. לעתים הוספה של מילת מפתח יכול להיות בדיוק הדבר שאתם צריכים ולעתים הסרה של מילה מסוימת יכול להיות בדיוק אותו הדבר שאתם צריכים. חשוב מאוד שתעשו את הכל בצורה מבוקרת עם המון התייעצות עם חברת הקידום שלכם שאמורה ללוות אתכם לאורך כל תהליך קבלת ההחלטות.