3- חוסר במחקר מילות מפתח ועידכונים
יש לכם אתר אינטרנט. יש לכם מושג אילו דפים באתרכם מייצרים הכי הרבה עניין? אתם יודעים אילו מילות מפתח מביאות לקוחות לאתרכם? האם אתם יודעים אם הקידום בגוגל עובד לכם? כנראה שלא.
בואו נשתמש באנלוגיית חמאת הבוטנים שוב. יש לכם אתר שמוכר חמאת בוטנים. אתה מוציאים כסף על קישורים ממומנים והגיונית אתם מניחים שמילות המפתח הטובות ביותר לכם הן "חמאת בוטנים". מה קורה? בדרך כלל, אחד משני דברים, אחד- המושג 'חמאת בוטנים' הוא כל כך פופולרי שיש עוד 3 מיליון אתרים שמתחרים איתכם על אותן מילות מפתח. השני- המושג 'חמאת בוטנים' הוא כל כך לא פופולרי שלא סביר שמחפשים אותו יותר מפעם בחיים. מחקר מעמיק על מילות מפתח יחסוך לכם בעיות כאלה. בואו נגיד שעשינו את המחקר ומצאנו שמספר יחסית גדול של אנשים מחפש את המושג "חמאת בוטנים אורגנית", ולחברה שלנו יש ליין שלם של מוצרים אורגניים. מצאנו נישה. אז, מה עושים כדי לייעל את מה שמצאנו? דבר ראשון אנחנו מתאימים את האתר שלנו למילות המפתח. אנחנו משנים את הכותרות והתוכן שיכילו בתוכם את המילים 'חמאת בוטנים אורגנית'. אנחנו מוחקים את כל הפרסום הממומן שלא עבד ומכוונים עכשיו לשוק חמאות בוטנים אורגניות. הנקודה היא שקידום אתרים מוצלח תלוי במחקר תמידי ועדכונים- מה שעובד היום לא בטוח שיעבוד מחר. לכן, עליכם להשאר מעודכנים כל הזמן לשינויים שקורים בשוק זה, ולשנות ולהתאים את עצמכם למציאות הקיימת ברגע הנתון.
4- שימוש במסגרות
למנועי חיפוש קשה עם אתרים שבנויים במסגרות. אתרים כאלה משתמשים במספר קבצי HTML להצגת עמוד אחד. מנועי חיפוש לרוב מבולבלים מאתרים כאלה ומתייחסים רק לקובץ הראשון. בנוסף, אנשים שמרבים להשתמש באינטרנט למטרות חיפוש וקנייה, 'פאוור יוזרס'- יוזרים חזקים מאוד, נוטים להתעלם מאתרים שבנויים בצורה זו בגלל חווית משתמש לא ידידותית. בקיצור ולעניין, מסגרות זה רע.