5 – קודם עיצוב, לאחר מכן אופטימיזציה
אפילו מעצבי אתרים מומחים לא מחשיבים את תוצאות ההחלטות העיצוביות שלהן על קידום בגוגל עד שזה מאוחר מדי. מה המטרה בהוצאת אלפי שקלים על אתר מעוצב כהלכה אם אף אחד לא יראה אותו? התייעצו עם מומחה למנועי חיפוש אפילו אם פרסום אתרכם מסתמך בעיקר על פרסום ממומן, על מנת לחשוף פגמים בתכנית האתר שלכם. ככל שהפגמים יחשפו מוקדם יותר, כך הנזק יהיה קטן יותר ויהיה קל יותר לתיקון.
אנו ממליצים שגם אם אינכם מעוניינם בקידום בגוגל תחשבו על התייעצות עם מומחה לקידום אורגני שכן זהו אחד הכלים החשובים ביותר להצלחת אתרכם ולהעלאת התנועה באתר.
6 – הסתמכות גדולה מדיי על פרסום ממומן
הטעות הזאת נעשית על ידי חברות ענק וחברות קטנות כאחד.
על פני השטח, זה אכן הגיוני. למה לי לעשות אופטימיזציה למנועי החיפוש כשאפשר לקנות את מילות המפתח שמתאימות לי?
לחברות גדולות עם תקציבי ענק לשיווק זה אומר הוצאת המון כסף בשביל תנועה מסויימת באתר שלהם. כאשר אם אתרם היה עובר אופטימיזציה הייתה יכולה להיות אותה תנועה באתר בחצי מהתקציב.
לעסקים קטנים התחרות בשוק האינטרנטי הנרחב פשוט מכניע אותם.
למרות שפרסום ממומן הוא אכן אמצעי מאוד אפקטיבי לפרסום האתר שכן אתרכם מופיע במקום הראשון ללא כל מאמץ, קידום בגוגל על ידי אופטימיזציה מגדיל את סיכויי ההצלחה של אתר מסויים באחוזים רבים. ודאו שאתרכם נגיש לכמה שיותר משתמשים ללא צורך בלחיצה על קישורים ממומנים שכן משתמשים רבים בדרך כלל נוטים לכיוון הקישורים הלא ממומנים. כפי שכבר צויין, קידום אורגני הוא מאוד חשוב להצלחת אתרכם, ולא ניתן להסתמך רק על פרסום ממומן.
אנו בחברת וובי מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי לקבל עוד מידע רלוונטי בכל הקשור לתחום הזה.