אתרים חדשים שרק התחילו את תהליך הקידום בגוגל צריכים ללא ספק להתחיל עם קידום באתר שלהם, והצעד הראשון זה מחקר מילות מפתח. מילות המפתח שתבחרו (המבוססות על תוכן אתרכם כמובן) יהיו אלה שיקבעו תחת אילו מושגי חיפוש יופיע האתר שלכם ואילו מחפשים יגיעו לאתרכם. הנה כמה טיפים לבחירת מילות המפתח:
השתמשו במתחרים שלכם כנקודת התחלה:
אם אתרכם הוא יחסית חדש, אתם לא חייבים כמות עצומה של נתונים ומידע על מנת לבסס את מחקר מילות המפתח שלכם- המספרים פשוט עדיין לא שם וזה קשה מאוד להוציא את מילות המפתח יש מאין. על מנת להתחיל את הקידום בגוגל של האתר שלכם הסתכלו על המתחרים שלכם ובדקו לאילו מילות מפתח או וריאציות של מילות מפתח הם מכוונים. לאתרים בעלי ותק גדול יותר יש מושג טוב יותר לגבי מיהו קהל היעד שלהם מפאת שנים של ניסיון. כמובן שאין להניח שמילות המפתח שלהם הם התאמה מדוייקת לשלכם אבל אפשר לקבל כיוון או רעיון מאתרים כאלה ולחסוך זמן יקר.
אל תניחו ששפת התעשייה היא הדרך הטובה ביותר:
אתר שעבר אופטימיזציה טובה צריך להשתמש במגוון רחב של מילות מפתח וביטויי זנב, הכוללים גם את הז'רגון של התעשייה. העובדה שאתם מכירים את שפת התעשייה, החברה או המוצר שאתם מקדמים לא אומר שהקהל שמחפש מוצרים אלה גם יודע. יכול להיות שהם משתמשים בביטויים אחרים לגמרי על מנת לחפש את המוצר שאותו אתם מעוניינים לקדם. לכן, אתם חייבים להשתמש במגוון רחב של ביטויי זנב ומילות מפתח הכוללים גם את הז'רגון של התעשייה וגם ביטויים אשר קשורים לאתרכם, על מנת לכסות כמה שיותר מילות חיפוש ולקבל כמה שיותר תנועה איכותית לאתרכם.