בהמשך לחלק א' של מאמר זה, אנו מציגים מספר קריטריונים לאתרים מעצבנים למשתמשים. עיצוב אתרכם וחווית המשתמש מאוד חשובה לקידום בגוגל של האתר שלכם- אז קחו לתשומת הלב שלכם:
4) הודעות קופצות- הודעות קופצות יכולות להיות יעילות עד נקודה מסוימת. הן לא יעילות כשהן מנסות להקפיץ מסר שיווקי בהודעה שקופצת לפנים של המשתמש שלכם. אל תנסו להכריח את המשתמשים באתר שלכם לקרוא את ההודעות השיווקיות שלכם. היו חכמים, נסו לשכנע אותם לקרוא מסר שיווקי בדרך אחרת ויותר מתוחכמת, זה יותר נעים למשתמש ויותר רווחי לכם.
5) חלונות פופאפ- למרות שחלונות פופאפ בשנים אחרונות נחסמות על ידי תוספות בדפדפן, מנהלי אתר ממשיכים להשתמש בהם. החלק המעצבן בפופאפים הוא שלפעמים אנחנו מפספסים מידע שהוא אכן קריטי לנו בגלל שהוא נחסם בדפדפן. אתם הרי מכירים את המשפט הידוע if you can't beat them, join them- אל תשתמשו בחלונות פופאפ. תרכזו את ההודעות החשובות בדף אחד באתר שלכם.
רוב הסיכויים הם שלכל אחד מאיתנו יש את הרשימה שלנו של דברים מעצבנים באתרים. אתם בטח יכולים לחשוב על עוד המון סעיפים לרשימה זו, ואתם צודקים, הרשימה הרבה יותר ארוכה מזו. אלה כמה הדגשים על מנת להעלות את הנושא החשוב הזה לתודעה שלכם. חלק מכם בוודאי קוראים את הרשימה הזו ומחייכים בזמן שלאחרים יש סוג של דז'ה-וו. תזכרו שהדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה להשקיע זמן ומאמץ בבניית אתר ועיצובו ואחר כך לגלות שהמשתמשים המבקרים בו שונאים את העבודה שלכם. זה לא עניין של טעם, זה עניין של נימוס וחשיבה על חווית משתמש לפני הפגנת כישורים או רצון לאיזה שהוא חזון מוגזם שהיה לכם בראש.
זכרו שחווית משתמש היא מאוד חשובה לקידום של אתרכם ובכלל להכנסות שלכם מהאתר, שכן אם המשתמש נהנה באתרכם, הוא כנראה יחזור אליו שוב.