גם אתם מחפשים את הקפטן? רוצים את הפרס הגדול? רוצים טיול לאיים המאלדיביים?
אז הגעתם למקום הנכון!
או שלא…
אנשי השיווק והקידום בגוגל של קפה טורקי עלית עושים עבודה ברשת שלא נצפתה מזה שנים, מאות ואלפי אנשים נכנסים לגוגל ומנסים את מזלם ומחפשים תשובות לגבי איפה הקפטן.
המיתוג סביב הפרסומת עושה כל כך הרבה הדים שאפילו בחברה עצמה לא ציפו לכזו כמות של פניות לאתר שלהם.
בגוגל מדווחים על לא פחות מ 7,000 חיפושים של מילות המפתח קפה טורקי – זינוק של מאות אחוזים בחיפושים.
אנו בוובי מנתחים הצלחה זו במשפט מיתוג אחד – "חפשו אותנו בגוגל"
זו ההוכחה החד משמעית שציווי גורם לאנשים לעשות את מה שאומרים להם, חברת עלית לקחה את זה לרמה הגבוהה ביותר ועשתה פרסום בשלטי חוצות ובטלוויזיה בכדי ליצור את ההד הגדול ביותר שידעה המדינה על חיפוש בגוגל. לא סתם אלפי אנשים כל חודש מחפשים כעט את הקפה המדובר.
לימדו מחברת עלית ועשו בדיוק את אותו הדבר, אפילו בקמפיינים הכי קטנים שלכם, אפילו אם אתם עושים קמפיין פייסבוק או טוויטר על מאמר שלכם או על האתר שלכם, הפנו את הלקוחות לכפתור הלייק והשתמשו בשפת ציווי בכדי שיעשו את מה שאתם אומרים. לא מעט נתקלנו בעולם השיווק בחברות שמוצאות לנכון לצוות על הלקוחות לעשות או להגיד דבר מה.
כתבו ללקוחותיכם בצורה חד משמעית: "עשו לייק לדף הזה וקבלו את מתנת חייכם" מצאו את הסלוגנים הכי נכונים לעסק שלכם והצליחו למנף את ההצלחה ע"י הציווי.
המלצה נוספת מתוך למידת השיווק של עלית, תנו מתנות ועשו קמפיין מאחורי המתנה, שימו לב כמה אנשים נלהבים ורצים לגוגל לנסות את מזלם, אל תתביישו לעשות את אותו הדבר עם העסק שלכם. לא פעם עשינו עבור לקוחותינו קמפיינים עם אייפד מתנה או מוצרים אחרים שהצליחו להפליא.