בהמשך לחלק א' של מאמר זה, נמשיך במדריך למתחילים לגוגל אנליטיקס, אחד הכלים המספקים את הסטטיסטיקות והנתונים החשובים לקידום בגוגל של אתרכם.
בהמשך לסקירה הכללית בחלק א' של מאמר זה:
-זמן ביקור ממוצע באתר: ממוצע משך השהות שמבקר נמצא באתרכם.
-אחוז מבקרים חדשים: אחוז המבקרים החדשים באתרכם בהשוואה לכלל המבקרים. ישנם עסקים שיהיו מעוניינים בהרבה תנועה חדשה בעוד שעסקים אחרים אולי יהיו מעוניינים לייצר מבקרים חוזרים ונשנים, דבר אשר יוריד את אחוז זה.
גוגל אנליטיקס יראה לכם כברירת מחדל את שלושים הימים האחרונים של הפעולות. למרות זאת, אתם יכולים לשנות הגדרה זו, או אפילו להשוות שני טווחי תאריכים שונים, לדוגמא דצמבר 2010 ודצמבר 2011. את זה תוכלו לעשות על ידי לחיצה על תיבת טווח תאריכים (date range) אשר נמצאת בפינה העליונה הימנית ושינוי רשימת ה"השוואה" (comparison) מ"אתר" ל"טווח תאריכים" והכנסת התאריכים הרצויים. על מנת לחזור בחזרה לטווח תאריכים יחיד (singular date range) פשוט עשו את התהליך הפוך.
גוגל אנליטיקס יציג את כל הדוחות להנאת צפייתכם. זה יעזור לכם לדעת במהירות האם תנועת אתרכם עלתה או ירדה.
ישנם אינסוף דוחות ומאות דרכים שונות לחתוך ולסדר אותם, אך אנו נמליץ על שבעה דוחות שמומלץ לעבור עליהם באופן קבוע. בכל עמוד יש קישור "אודות דוח זה" (about this report) שיביא לכם מידע ספציפי על הדוח עליו אתם מסתכלים.
visitors overview: זהו דוח חיוני שיגיד לכם בדיוק כמה תנועה יש באתרכם, כמה צפיות בעמודים, ממוצע משך השהות של מבקרים ואחוז הקפיצה. אתם תמיד יכולים להכנס יותר עמוק, תלוי בצרכים שלכם, ולמצוא כמה תנועה חדשה אתרכם מייצר, אילו מוניטורים משתמשים המבקרים, אם הם משתמשים בחייגן או לא ועוד.
עברו לחלק ג'