בהמשך לחלקים א' וב' של מאמר זה, נמשיך עם המדריך למתחילים לגוגל אנליטיקס שיעזור לכם בקידום בגוגל של אתרכם:
המשך לדוחות מומלצים מגוגל אנליטיקס:
referring sites: אלה האתרים שבהם המבקרים באתרכם היו לפני שהגיעו אליכם, לא כולל מנועי חיפוש.
keywords: באילו מילות מפתח השתמשו המבקרים באתרכם על מנת למצוא אותו? דוח זה יגיד לכם, ויביא לכם מידע מפורט על איזו מילת מפתח הכי יקרת ערך במושגי משך השהות באתרכם, מספר האתרים שהם ביקרו בהם והאם הם הפכו ללקוחות אמיתיים על ידי מילוי טופסי הרשמה, הרשמה לאתר או למגזין, או פשוט קנייה מהחנות המקוונת באתרכם.
top content: אילו עמודים באתרכם מקבלים את הכי הרבה צפיות? דוח זה יספק לכם את הנתונים כך שתוכלו לדעת כיצד אנשים משתמשים באתרכם.
map overlay: נמצאת תחת visitors tab, מפה זו של העולם תראה לכם מאיפה התנועה שלכם מגיעה. על ידי הקלקה על כל מדינה תוכלו לרדת יותר ויותר לפרטים.
site overlay: כלי זה מקנה לך את האופציה לראות אילו אחוז של מבקרים הקליקו על אילו לינקים בכל עמוד נתון באתרכם. ישנו סיכוי שתהיו מופתעים לגלות שאף אחד לא מקליק על ההורדה החינמית באתרכם, או שאנשים קופצים ישירות לטופס יצירת הקשר מעמוד הבית שלכם. נתונים אלה יכולים לעזור לכם לדעת כמה אפקטיבי עמוד הבית שלכם, או כל עמוד אחר באתרכם.
כפי שציינו, ישנם דוחות רבים אחרים, חלק מהם יהיו יותר רלוונטים לעסקים ספציפיים וחלק לאחרים.
לסיכום, גם לאחר שקראתם מאמר זה יש עוד הרבה ללמוד על גוגל אנליטיקס. הצבת מטרות, מעקב אחר לינקים מאתרים חיצוניים, מעקב אחר הורדות, ואפילו מעקב אחר השימוש באתרים חיצוניים על מנת להגיע לאתרכם הם רק חלק מהמידע שגוגל אנליטיקס יכול לספק לכם.