מהו הבידול העסקי שלי? מה יש לי שאין לאחרים? מה אני הכי רוצה שיהיה בו דגש באתר? לאיזה קהל יעד של לקוחות אני מכוון? תן לי דוגמה של סיפור הצלחה עם לקוח? מה הלקוח הכי נוראי שהיה לך ואתה רוצה להימנע ממנו? האם כבר יש לך אתר? האם יש לך דף נחיתה? האם אי פעם שמעת על קידום בגוגל בכלל? האם אתה יודע את ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני? תן לי דוגמה של אתר שאתה ממש אוהב.יש לך השראה מסוימת לאתר? האם הסתכלת באתרים של המתחרים שלך? האם אתה רוצה שהאתר יהיה ממוקד להנעה לפעולה ? כמה כניסות כבר יש לך באתר היום? אם אני כותב את השם שלך בגוגל אני אמצא את האתר שלך ?על מה היית רוצה לשים דגש באתר שלך? כמה אנשים ביום מחפשים בגוגל את מילת המפתח של העסק שלך? האם עשית איזה שהוא סקר סטטיסטי שקשור למקצוע שלך? האם עשית סקר מילות מפתח? האם אי פעם מישהו הציע לך לבנות אתר ולמה סירבת לו?
שימו לב שאני שואל שלוש סוגים שונים של שאלות.
1) שאלות אינפורמטיביות, שאלות שנותנות לי מידע לגבי נראות האתר והתבנית שלו.
2) שאלות "מוטיבציה" שמבררות לאיפה הלקוח שואף עם האתר שלו, אני מברר בדיוק מה הוא כן רוצה.
3) שאלות "נמנע" שמבררות ממה הלקוח הכי רוצה להימנע באתר שלו, או במילים אחרות מה הוא הכי לא רוצה שיקרה ויהיה.
כל השאלות הללו מיועדות על מנת שהתוצר הסופי יהיה מושלם ומותאם אישים עבור הלקוח שלנו שזה הערך הכי עליון אצלנו פה ב WebBee.
אם בונה האתרים שלכם מתחיל להתברבר כשאתם מספרים לו מה אתם רוצים כנראה שיש פה איזה שהוא פקטור של חוסר אמינות, או מקצועיות.
אל תלכו אליו, הישמרו והיזהרו מלבצע קנייה מהירה רק כדי "לגמור עם זה" על תעבדו בלחץ! יש הבדל בין מקצועיות למקצוענות ומי שלא יודע מה ההבדל אני מציע שיחפש.