טופס הוראת קבע, המכונה גם טופס הרשאה לחיוב חשבון, משמש עצמאים ופרילנסרים, עסקים וחברות, ועד לארגונים גדולים. מערכת איזידוק מאפשרת להפוך כל טופס הרשאה לחיוב חשבון לכדי טופס דיגיטלי שניתן לבצע עליו חתימה דיגיטלית. במאמר הבא יוסבר במה בעצם מדובר ואילו יתרונות ניתן להפיק ממערכת חתימה דיגיטלית על מסמכים, הכוללת טופס הרשאה לחיוב חשבון.
שורה ארוכה של יתרונות!
קודם כל, בעלי עסקים יודעים כי יש יתרונות לעבודה עם טופס הרשאה לחיוב חשבון. לקוחות רבים מכירים את הטופס הזה המשמש בתשלומים שוטפים כמו חשמל, מים, ארנונה ושכר דירה, אולם יש לו שימושים רבים לצרכים עסקיים. בעיקר ניתן לעשות שימוש בטופס כזה על מנת לאפשר ללקוח קבוע המזמין הזמנות קבועות לשלם בכל חודש או במועד אחר מבלי להתעסק שוב ושוב בהעברות תשלומים. באופן דומה, חברה המספקת לעסק מסוים מוצרים וחומרים יכולה להוציא טופס הרשאה לחיוב חשבון ולהחתים את בעל העסק, ובכך העניין נסגר. בטופס כזה אפשר להגדיר בין היתר את הסכום לחיוב, את מועדי החיוב ותקופת החיוב, ואת הוראת הקבע אפשר לבצע מול חברת האשראי או מול הבנק של הלקוח.
טופס הרשאה דיגיטלי
מערכת מסמכים דיגיטלית מקנה יתרונות רבים בעבודה עם טפסים מקוונים מסוגים שונים. ראשית, ישנם היתרונות הרגילים של טופס הרשאה לחיוב חשבון כמו הגברת הביטחון לגבי העברת תשלום בזמן ובמלואו, חיסכון בזמן וטרחה, הקטנה של עמלות, נוחות במועד העברת התשלומים ושמירה על ראש שקט. בנוסף טפסים דיגיטליים חוסכים את התהליך המייגע של מסירה ידנית ושליחה במייל של טופס ההרשאה אל הצד השני, שכעת צריך להדפיס, למלא, לסרוק ולשלוח חזרה, ולאחר מכן יש פרוצדורות דומות מול חברת האשראי והבנק.
עם המערכת שלנו מבוצעת המרה של טופס הרשאה בתוך שניות ספורות לכדי טופס דיגיטלי שמתאים באופן מדויק לצרכים שלכם. את הטופס אפשר לשלוח במייל למחשב או במסרון לנייד ולא צריך להדפיסו בשום שלב. מילוי הפרטים והחתימה על הטופס נעשים באופן מקוון כאשר הטופס עובר אוטומטית למייל של הלקוח ולמייל שלכם, וכעת אפשר לעשות בו כל שימוש נדרש מול הגורמים הרלוונטיים.
מדובר בתהליך הרבה יותר נגיש ומהיר שמקנה לכם זמינות מלאה מול לקוחות. הוא חוסך בניירת ובהוצאות משרדיות, משפר את שביעות הרצון של הלקוחות, ותורם לתדמית של ארגון השומר על איכות הסביבה וצועד עם הזמן והטכנולוגיה.