אתה צריך תוכן מקורי – אולי החשוב ביותר בקידום בגוגל
מנועי חיפוש ישימו לב בשנייה אם הכתבות באתר שלך מועתקות מאתרים אחרים והם יורידו אותך בגלל זה, תוכן מקורי שלא נמצא במקומות אחרים ברשת שווה הרבה יותר מבחינת קידום האתר.
ועוד ממנו כל הזמן
בנוסף לעובדה הפשוטה שאם תוסיפו עוד תוכן כל הזמן יהיה לכם הרבה תוכן, דבר שבפני עצמו מקדם אתכם במנועי החיפוש גם עבור מילים שמופיעות לנו באתר בהמון דפים וגם מבחינת ביטויי זנב שיהיו לנו יותר ויותר ככל שיהיה לנו יותר תוכן, יש עניין נוסף.
העניין הנוסף הוא שמנועי החיפוש מעריכים שאתרים שמתעדכנים כל הזמן הם חשובים ומביאים מידע חדשני יותר בעוד אתרים דומים שלא עודכנו מזמן יכילו מידע מיושן ולא רלוונטי.
תבחר מילות מפתח כלליות ומילות מפתח ספציפיות
בעוד האתר שלך יתחרה על מילת מפתח כללית לדוגמה "קידום אתרים" מומלץ שלכל דף שלך יהיו מילות מפתח משלו.
כמובן שמילות המפתח של רוב הדפים שלך יתקשרו למילת המפתח של האתר אבל מילת מפתח של דף יכולה וצריכה להיות מפורטת יותר נגיד "מה צריך לעשות בקידום אתרים" או "מדריך שלם לקידום אתרים" וכך בזמן שאתה מעלה את הערך של האתר שלך במילת המפתח הראשית יהיו לך דפים ש"יתפסו" גולשים שמקישים ביטויים ארוכים יותר במנועי החיפוש.
בדוק כמה קשה מילת המפתח שאתה מתחרה עליה
בעיקרון כולם רוצים להתחרות על מילים עם מאות אלפי חיפושים בחודש עם זאת, לפני שאנחנו עושים את זה כדאי לנו לחשוב כמה אנחנו יכולים ורוצים להשקיע בקידום האתר ולזכור משהו חשוב – עדיף להיות מקום ראשון בתוצאה עם אלפי חיפושים מאשר עמוד שמיני עבור תוצאה עם מאות אלפים.