אם אפשר -דומיין עם מילת המפתח למשל – קידום בגוגל
היות ואנחנו מדברים עברית זה קצת בעיה ואני לא ממליץ עדיין להשתמש בשמות דומיין בעברית (יש דבר כזה) אבל אם יש לנו אתר באנגלית או אם במילת המפתח שלנו יכולה להשתלב מילה באנגלית (לדוגמת קידום האתרים אולי SEO – צריך לבדוק) הרווחנו.
מילת מפתח בכתובת העמוד
פה כבר אין בעיה גדולה עם עברית, עמוד שמילת המפתח שלו יהיה קידום אתרים יכול בקלות להקרא קידום-אתרים.html.
מנועי חיפוש מבינים חשיבות רבה של מילות מפתח דרך הכתובת.
קישורים נכנסים והרבה
לרובינו זה ברור אבל חשוב לציין עבור אילו שלא, אתם צריכים שכמה שיותר אתרים יקשרו אליכם – וכמה שיותר מהן שיהיו אתרים טובים.
גוגל לא סופר במיוחד קישורים מאינדקסים או פורומים אבל גם שם טוב שיהיו קישורים (אין צורך להגזים)
בנוסף לכך שהרבה קישורים נכנסים מראים למנועי החיפוש על חשיבות התוכן שלכם ובכל הוא מקדם אתכם הרבה קישורים גם יביאו אליכם גולשים (שזו גם המטרה וגם יעלה עוד את החשיבות שלכם בקרב מנועי החיפוש)
הטקסט בקישור – מילת המפתח שלנו
למרות שכמעט כולנו ידענו על הקישורים הנה משהו שאולי לא כולם יודעים, חשוב שהקישור יכיל את מילת המפתח שלנו ככה מנועי החיפוש יודעים באיזה הקשר אתרים אחרים מפנים אליכם אם אנחנו נרצה לקדם את האתר שלנו במונח קידום אתרים נשים לינקים שנראים כך קידום אתרים