שיווק במדיה החברתית זה כמו גלגל, כל פרופיל חברתי הוא כבר אתר האינטרנט שלך וניתן למצוא את הפרופיל שלך בקלות בגוגל. קידום בגוגל לא תמיד מספיק בשביל שיווק בקשת
בעידן של היום, עידן הטיים ליין בפייסבוק, אתם רוצים שהפרופיל שלכם יהיה כמה שיותר ייצוגי ומיוחד, במיוחד אם מדובר בפרופיל לצורכי עסק.
אז הנה טיפ שיכול לעזור לכם – קישור בין פרופילים מעניק לכם גם את ההזדמנות להתחבר עם קהל היעד שלכם בפלטפורמת הפייסבוק ולהגדיל את כמות האנשים שהמותג שלכם מחפש. למשל, אם מישהו פונה אליכם בעניין מסוים שקשור לעסק שלכם, החברים שלו ידעו על כך ויצרת לעצמך קהל יעד חדש. באותה הזדמנות אתם יכולים להרחיב את הקהל שלכם ולהפנות אותו לעמוד הטוויטר שלכם, אתם לא יודע איזו רשת חברתית פעילה אצלו יותר ויכול להיות שהדבר הנכון ביותר הוא לפנות לטוייטר של אותו אדם.
זכרו כי המטרה לשווק את עצמכם או את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ופייסבוק זה לא המקום היחיד לשווק בו, ככל שאנשים יראו אתכם ביותר מקומות הם יחשבו עליכם יותר לטובה. מה גם שככל שתופיעו ביותר מקומות יהיו לכם יותר כניסות לאתר האינטרנט שלכם.
לכן חשוב מאוד שיהיה באתר שלכם קישורים ישירים לעמודי הרשתות החברתיות שלכם. חשבו מה עובר בראשכם כשאתם נכנסים לאתר אינטרנט ואתם רואים שהאתר פעיל בכל הרשתות החברתיות, אתם מיד קולטים שמדובר במקצוען שיודע מה הוא עושה ויודע לשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר. אתם יכולים להיות המקצוען הזה, זה לא דורש הרבה זמן אבל זה כן מאוד הכרחי וחשוב שיהיה מושקע.