אחד הדברים החשובים ביותר בקידום בגוגל הוא בחירת מילות מפתח. אתם, בעלי האתרים, צריכים להשקיע המון זמן ומחשבה על בחירת מילות המפתח הנכונות לכם. אנו אפילו ממליצים לכם לגשת לייעוץ עסקי או למיתוגיסט בכדי לקבל אבחנה מדויקת למילות המפתח הנכונות לאתר שלכם.
זה לא מספיק לבחור מילות מפתח חזקות, עליכם לוודא שאכן מדובר במילות מפתח שיספקו תאום מושלם בין השרות והמוצר שאתם מוכרים לצורכיהם של הלקוחות שלכם. איו טעם לקדם מילה חזקה ואחרי שנה שהשקעתם זמן וכסף לגלות שמילות המפתח שבחרתם אינם נכונות. אחת הדוגמאות המושלמות להמחיש את הכתוב היא עורכי דין. עורך דין נזיקיסט לא יקדם בגוגל את מילת המפתח "עורך דין נדל"ן" מהסיבה הפשוטה שגם אם הוא יהיה מקום ראשון הוא לא יגיע כלל לקהל היעד שלו.
לכן אחד החושבים העיקריים שאתם רוצים לעשות הוא מי קהל היעד ואיזה מילות מפתח קהל היעד הזה מחפש.
לאחר שהגעתם למסקנות חשוב מאוד שתדעו – קהל היעד שלכם לא מחפש רק את מילות המפתח שכתבתם אלא הוא מחפש גם מה שאנחנו בתחום האינטרנט מכנים – "ביטויי זנב" למשל.. "עורך דין לנזיקין ברמת השרון" וכדומה, בכדי שתופיעו שם במקום הראשון אין צורך בלקדם את כל מילת המפתח הארוכה הזאת אלא רק להכין מאמר עם הכותרת הזו, במידה והתחרות גדולה על ביטוי הזנב אתם יכולים לקדם את הלינק של המאמר וכך לא תפגעו בקידום של מילות המפתח החזקות שלכם.
מומלץ מאוד בתוך האתר שלכם ליצור הרבה לינקים פנימיים של מילות המפתח החזקות (ראה את אתרנו מקודם – "קידום בגוגל") ושיפנו לעמוד הראשי, אך איננו ממליצים ליצור לינקים למילות מפתח ארוכות או ביטויי זנב, דבר זה עלול לגרום למילות המפתח החזקות "לעוף" אחורה בגוגל וליצור חוסר יציבות באתר שלכם.
אנו כמובן ממליצים בחום לפנות אלינו ולקבל קידום מקצועי ואמין, כחלק משרותינו נבחן ביחד ולעומק את מילות המפתח הרלוונטיות עבורכם, נבצע יחד ניתוח לצרכים ולרצונות של לקוחותיכם וכמובן נאתר ביטויי זנב בכדי להגביר את הנוכחות שלכם ברמה הטובה ביותר בגוגל.