הרבה אתרים עושים קידום בגוגל בהתאם לעסק שלהם, כלומר הם בוחרים מראש לקדם את העסק ולא את מוצריו. דבר זה יכול להיות מאוד נכון אם באמת הרבה אנשים מחפשים את סוג העסק לפי מיקום, הרעיון הזה יכול להכניס הרבה לקוחות ובמקרה כזה חשוב מאוד שהאתר יהיה אטרקטיבי, מעוצב ועם תוכן שיווקי.
אז למה בעצם אנחנו מתכוונים, הדוגמה האידיאלית היא: עו"ד בתל אביב. אומנם מילה מאוד כללית אך הרבה אנשים שאינם מבינים בתחום המשפטים ולא יודעים איזה סוג של עורך דין הם צריכים מיד ירשמו את המילים האלו כי הם צריכים עו"ד וכנראה יגיעו לאחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בתל אביב.
באותה מידה – קוסמטיקאית בראשון לציון, הרבה אנשים ירצו להיות במקום הראשון במילת המפתח הזו.
אז קידום בגוגל לפי כתובת מתרכז במספר דברים:
1. מילת מפתח עם שם העיר – הכי חשוב שתאתרו שאכן הרבה אנשים מחפשים את מילת המפתח בגוגל.
2. תייגו את הכתובת והעיר במאמרים – אם אינכם יודעים על מה מדובר כשזה מגיע לתגיות, לימדו על זה באתרנו כי זה חשוב מאוד.
3. השתמשו בשם העיר בתוך תוכן האתר – תשתדלו שמילת המפתח עם שם העיר תופיע בהרבה מקומות ואפילו בכל הדפים שלכם.
4. השתמשו בגוגל פלייסס google places – תכינו מפה של המקום שלכם ותכניסו לאתר (חשוב מאוד!)
5. לינקים חיצוניים – אולי החשוב ביותר, צרו כמה שיותר לינקים חיצוניים לאתר שלכם עם מילת המפתח ושם העיר שאתם רוצים לקדם, שימו לב – חשוב מאוד ליצור את הלינק במילה אחת מחוברת ולא במילים נפרדות אחרת גוגל לא יסרוק את זה כמילה אחת או כתובת ואתם רוצים להיות מדויקים בעניין.
6. פתחו דף פייסבוק כשמילת המפתח והעיר בכותרת – חשוב מאוד! אל תשכחו שפייסבוק מדורגת כאחד מהאתרים הטובים בעולם, הקישור משם לאתר שלכם יכול לקדם אתכם בצורה מצוינת.
דבר נוסף – אם יש לכם מספר כתובת (מספר חנויות), עדיף לכם ליצור לכל חנות דף נחיתה ולקדם אותו בנפרד, אם תנסו לקדם שתי מילות מפתח עם כתובות באותו אתר זה לא יקדם אף אחד מהם. ראו הוזהרתם!