-
להיות זהירים עם תוכניות שותפים ומודעות פרסום
קישורים רבים בדף אחד אינם טובים לאתרכם ולקידום בגוגל, אבל קישורים רבים לתוכניות שותפים זה אפילו גרוע יותר. קישורים רבים מידי יגרמו לכם "להיענש". זו הסיבה למה עליכם להפחית את מספר תוכניות השותפים בעמוד. לאפקט טוב יותר, אתם אף יכולים להפוך אותם לכאלה שלא ניתן לעקוב אחריהם, אם זה אפשרי.
מספר המודעות בעמוד, גם הוא משחק תפקיד. השאירו רק את אלה הרווחיות לכם ביותר, והניחו לכל השאר.
-
תוכן משוכפל
תוכן משוכפל רלוונטי לא רק לפוסטים אלה לכל תוכן שנמצא בעמוד. אם אתם משתמשים באותו הטמפלט עבור כל העמודים, הסיכויים הם שיש לכם הרבה תוכן משוכפל שאתם משתמשים בו בכל עמוד (למשל אותם "בלוקים של טקסט" ואותם קישורים). צמצמו את אותם "בלוקים של טקסט" שחוזרים על עצמם בכל עמוד, והשאירו רק את אלה הרלוונטיים.
-
יותר מידי קישורים יוצאים עם מילות מפתח
יותר מידי קישורים יוצאים זה רע, אבל הכי גרוע זה כאשר אותם קישורים הם עם מילות מפתח כעוגנים. זו יכולה להיות בעיה גדולה אם אתה מקבל פוסטים של מבקרים באתר. ההנחה היא שאלה קישורים שהם תוצאה של חילופי קישורים, כלומר שהם אינם טבעיים. נסה לשמור את העוגנים של הקישורים היוצאים שלכם מובחנים ולהגבילם עד כמה שניתן.
-
מבנה קישורים פנימי עלוב
בני אדם וגם מכונות, אוהבים מבנה ניווט נקי. עכשיו עם פנדה יש לזה משקל רב יותר. לכן, בדקו את הקישורים הפנימיים באתרכם ופשטו את הניווט באתרכם כך שיהיה זורם וידידותי- זה יעזור בוודאות.
לסיכום, העדכון של פנדה גרם לתנועה ולשינויים רבים שלא בדיוק מובנים עד הסוף לבעלי האתרים. אנו מקווים שהכתבה עזרה לכם מעט לעשות לעצמכם סדר בבלאגן. נקו את אתרכם, הפכו אותו למותאם לפנדה. זו הדרך היחידה (חזרה) לפסגת תוצאות החיפושים.