9- עמודי "ספלאש"
שוב אנחנו מזכירים- גוגל לא קורא את הטקסט שרשום בתוך הפלאש. דבר אשר מפריע במאה אחוז בקידום בגוגל.
עמודי ספלאש הם עמודי כניסה שמורים למשתמש ל'הכנס' לעמוד הבית, בדרך כלל מקושטים עם גרפיקות גדולות או אנימציות בפלאש. עמוד האינדקס של האתר הוא מה שמנוע החיפוש קורא ראשון. ברוב המקרים, באתרים כאלה הלינק היחיד שנמצא על העמוד הראשון מוביל לכניסה לאתר. מנועי החיפוש לא אוהבים לינקים של כיוון מחדש, הם רוצים את הדבר האמיתי- טקסט כתוב. המנעו מעמודי כניסה כאלה על מנת שגוגל לא יחשוב שאתרכם הוא חסר תוכן וברמה ירודה- ויוריד את דירוגו.
10- כניסה ל10,000 מנועי חיפוש
קשה להאמין שחברות שמציעות הפצה ל10,000 מנועי חיפוש עוד רווחיות, או שאנשים באמת מאמינים לזה. העובדה היא שרק קומץ ממנועי החיפוש בעולם הם האחראים ל90% מהכניסות לאתרים, והשאר קורה מהכנסת כתובת אתר אינטרנט (URL) מדוייקת. כמות המשתמשים שיווצרו מהכנסת אתרכם לכל כך הרבה מנועי חיפוש תהיה זניחה מאוד. אל תבזבזו את זמנכם וכספכם, והשקיעו אותו על קידום בגוגל בצורה חכמה במקום.
11- לא מגדירים נכון את מטרת האתר
עוד טעות מאוד גדולה היא חוסר הגדרת מטרת האתר. מהי המטרה העיקרית של האתר? מי יהיה הקהל העיקרי של האתר? מהי הפעולה הנדרשת ממשתמשי האתר? אם לא עונים על שאלות אלה לפני בניית האתר הם ישתקפו בחווית משתמש לא טובה. כפי שציינו רבות, אסטרטגייה הינה דבר חשוב מאוד בכל הקשור לקידום בגוגל, עליכם להבין כי אם תעשו את הדברים בצורה לא אחראית זה יפגע בכם באופן ישיר ויגרום לכך שגוגל לא יאהב אתכם לטווח הארוך.
זהו חלקו האחרון של מדריך זה, אתם מוזמנים כמובן להיכנס למאמרים נוספים וללמוד עוד על התחום ועל מה מותר ומה אסור.