ניתן לומר הרבה על קידום בגוגל מול PPC. אז מה יותר טוב?
קודם כל, מה זה PPC? אלה ראשי תיבות למושג pay per click. מה זה אומר? פשוטו כמשמעו- פרסום בכסף, שהתשלום עליו הוא פר כניסה ("קליק") לאתרכם.
לPPC יש יתרונות- הוא אכן מגדיל את החשיפה לאתרכם וכתוצאה מכך מגדיל את התנועה באתר. כמובן שכל כניסה לאתרכם דרך הפרסום שלכם בגוגל תעלה לכם סכום כסף מסויים. PPC מומלץ בעיקר לחברות או אתרים חדשים מכיוון שאתרכם תמיד יופיע בתוצאות החיפוש למילות המפתח שבחרתם.
PPC היא דרך מצויינת לפתח מודעות לאתרכם, אך הוא לא מספיק ובעיקר- הוא יקר.
לאחר תקופת הרצה מסויימת, אם אתרכם אכן מצליח ועובד, מומלץ לעבור לקידום אורגני בגוגל לטווח הארוך. כמובן, כפי שציינו במאמרים קודמים, על מנת להצליח בקידום בגוגל יש להשקיע הרבה מאמץ וזמן. הסיבה לכך היא שבקידום האורגני דירוגכם נקבע על פי טיב התוכן באתרכם, קלות הניווט והלינקים הנכנסים. כל אלה דורשים עבודה תמידית ועדכונים רציפים. אז למה זה יותר טוב?
קודם כל, זה חינם. לאורך מספר שנים סכומי הכסף שהולכים לקישורים ממומנים הוא עצום ולא כדאי אם משקיעים בקידום אורגני בגוגל. קידום מוצלח בגוגל יכול להשאיר אתכם במקומות הראשונים לאורך זמן ולתת לחברה שלכם אמינות והרבה הרבה תנועה באתר. מכיוון שרבים ממשתמשי האינטרנט לא מקליקים על קישורים ממונים, עדיף לדאוג שאתרכם יהיה במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות.
אז, כיצד לדאוג שאתרכם יהיה גבוה בתוצאות החיפוש תחת מילות המפתח שאתם רוצים?
הינכם יכולים למצוא המון עצות ומאמרים באתרנו על כיצד להביא את אתרכם למקומות גבוהים בקידום האורגני, או כמובן להעזר בנו, חברת וובי, על מנת להביא את אתרכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.