הבחירה הנכונה במילות המפתח שיעברו אופטימיזציה באתרכם היא הצעד הראשון והחשוב ביותר לקידום בגוגל. אם תכשלו בשלב זה, הדרך בהמשך תהיה מלאת מהמורות וסביר להניח שתבזבזו את כספכם וזמנכם.
בחירת מילות המפתח לקידום בגוגל נעשית אחרי מחקר וניתוח זהירים של- מה הקהל המקוון מחפש, אילו מילות מפתח המתחרים שלכם בחרו ומעל הכל- אילו מילות מפתח הכי מתאימות לתוכן האתר שלכם. כל אלה אכן מאוד חשובים לקידום האורגני בגוגל, אך, על מנת להגדיל את סיכוייכם להצלחה, מחקר נוסף אף פעם לא מזיק, במיוחד כשתוצאותיו יחסכו לכם הרבה נסיונות שווא.
אחרי שעשיתם רשימה ארוכה של מילות החיפוש הכי מכניסות שמחפשים אותן עשרות אלפי משתמשים ביום, אל תמהרו עדיין. זה נהדר שבחרתם מילות חיפוש פופלריות, אך יהיה נהדר יותר אם תחפשו מילות חיפוש שהמקומות הראשונים בתוצאות בגוגל אכן ברי השגה עם מאמץ הגיוני. אם יהיו לכם הרבה מתחרים למילות החיפוש שלכם אתם כנראה בקושי תוכלו להגיע אליהם, שלא לדבר על לעקוף אותם ולתפוס את המקומות בעשרת הראשונים. כל מקדם בגוגל יגיד לכם שבמושגי קידום בגוגל, אם אתם לא יכולים להיות בעמוד הראשון או במקרה הכי גרוע- השני, כדאי לשקול מחדש את הכדאיות של הקידום שלכם בגוגל. ואפילו אם הגעתם למקומות הראשונים, אתם יודעים איך להשאר שם?
עם זאת, אין צורך לאבד תקווה. העובדה שמילות החיפוש הפופולריות הן תחרות קשה לא אומר שהמצב אבוד, להפך; מילות חיפוש פחות פופולריות יכולות להיות רווחיות באותה מידה, לאור העובדה שהתחרות שם היא לא גדולה.
ישנם כלים רבים לקביעת רמת הקושי של מילות מפתח ברשת ואנו מציעים לכם להשתמש בהם במחקר שלכם.
אנו בחברת וובי מקווים שתתנו לנו לעשות את העבודה הקשה הזאת בשבילכם ולהביא את אתרכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.