מה זה טייטל תאג ומה החשיבות שלה לקידום בגוגל?
הטייטל תאג תמיד הייתה וכנראה שתמיד תהיה אחד מהפקטורים החשובים ביותר בקידום בגוגל. למעשה, תיקון הטייטל תאג של הדפים באתרכם יכול לעתים קרובות לשנות פלאים את דירוגכם בתוצאות בגוגל, ומכיוון שהמילים המופיעות בטייטל תאג הן מה שמופיע בלינק הלחיץ בדף תוצאות החיפוש, שינויין יכול להביא ליותר הקלקות לאתר שלכם.
הכותרות של עמודכם הם בהחלט אחד מ"שלושת הגדולים" מבחינת המשקל שהאלגוריתם של גוגל נותן לפקטורים השונים; הן חשובות כמו טקסט קריא לרובוטים של גוגל ולינקים המקשרים לאתרכם- אולי אפילו יותר חשובות. על אף שהנ"ל עובדות ידועות למומחי קידום בגוגל, הרבה מתעלמים מפקטור זה כאשר הם מקדמים את אתרם.
האם שם החברה שייך לטייטל תאג?
בהחלט כן! אפשר אפילו למקם את השם בתחילת התגית. למעשה, אם החברה שלכם מוכרת בתחומה ניתן לומר שזה חיוני. אפילו אם חברתכם היא לא חברה ידועה עדיין, רוב הסיכויים שאתם תרצו שהיא תהיה, לא? שימת שם החברה בטייטל תאג תביא לכם הזדמנות נהדרת לקדם את חברתכם. זה לא אומר שאתם צריכים לשים *רק* את שם החברה בטייול תאג. אפילו חברות ידועות יפיקו תועלת ממילים נוספות בטייטל תאג שלהם מכיוון שזה יחזק את המותג וגם את התנועה לאתר. האנשים שכבר מכירים את החברה ויחפשו אותה על פי שם החברה ימצאו אותה בתוצאות, אך גם אנשים שמעולם לא שמעו על החברה אבל יחפשו את מוצריה ימצאו אותה בתוצאות.
הטייטל תאג שלכם צריכות להכיל מילות מפתח מסוימות. זאת אומרת, בנוסף לשם החברה ניתן להוסיף את מה החברה עושה; חברה ליעוץ מס תרצה להופיע גם תחת השם של החברה וגם תחת "יעוץ מס", או "יעוץ מס לעסקים גדולים". יש מספיק מקום בטייטל תאג להכיל מספר מילות מפתח או מושגי מפתח אשר יעלו את האתר שלכם למקום הרבה יותר גבוה בתוצאות החיפוש.