בהמשך לחלק א' של מאמר זה, נמשיך במתן עוד כמה עצות חשובות במחקר מילות המפתח לאתרכם החדש כאשר אתם עושים או חושבים על קידום בגוגל:
חשבו על קהל היעד שלכם:
כאשר אתם עושים את מחקר מילות המפתח שלכם, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות מאוד בסיסיות וחשובות- מיהו קהל היעד שלכם? איך אנשים אלה משתמשים באינטרנט? באילו אתרים הם מבקרים בתדירות גבוהה? מה הם מחפשים בעולם המקוון? ככל שתבינו את קהל היעד שלכם טוב יותר ובצורה מעמיקה יותר, כך תוכלו יותר לחשוב כמותם ולכוון את מחקר מילות המפתח שלכם לכיוון הנכון. כמו כל טקטיקת שיווק, קידום בגוגל מיועד לגרום לאתר שלכם להיות מושך יותר לקהל היעד שלכם. אם לא תדעו מה בדיוק הם מחפשים ואיך הם מחפשים את זה יהיה לכם קשה מאוד להביא את האתר שלכם ליעד הרצוי מבחינתכם, אך אם תכירו אותם לעומק ותוכלו לחשוב כמותם יש לכם הרבה יותר סיכויי הצלחה במחקר שלכם.
תנו למילות המפתח שלכם זמן להוכיח את עצמן:
אל תניחו שרק בגלל שמילות המפתח שלכם לא הביאו תנועה עצומה לאתר שלכם בין לילה לגמרי פספסתם עם מחקר מילות המפתח שלכם. קידום בגוגל הוא תהליך ארוך טווח ותמידי, וזה יכול לקחת זמן מה עד שתראו תוצאות ממשיות. אנו ממליצים לתת לזה לפחות שלושה חודשים לפני שאתם בודקים ומנתחים את המידע שאספתם בזמן זה על מילות המפתח שלכם. אם תשנו את מילות המפתח שלכם בתדירות גבוהה מדיי כי כל פעם תחשבו שהן לא עובדות לעולם לא תוכלו לדעת באמת מה עובד.
לסיכום, מחקר מילות המפתח הוא שלב קריטי בקידום אתרכם בגוגל, לכן כדאי להיות זהירים ולעשות מחקר מעמיק על מנת למנוע עיכובים בהמשך. זכרו, קידום בגוגל זהו תהליך ארוך טווח ותמידי, צריך לחכות על מנת לראות תוצאות.