בהמשך לחלק א' של מאמר זה, עוד טיפים לדף נחיתה אפקטיבי וכתוצאה מכך לקידום בגוגל מוצלח:
שמרו על דף נחיתה פשוט
רוב דפי הנחיתה של אתרים הרבה יותר מדיי עמוסים באנימציות, מוזיקה ודברים מסיחים אחרים. וודאו שעיצוב דף הנחיתה של אתרכם יהיה פשוט ככל שאפשר. וודאו שהויזואליות של אתרכם היא פשוטה כך שכל לקוח שמבקר בו מייד יגיעו ליצירת הקשר איתכם או קניית המוצר בדרך הפשוטה והמהירה ביותר. גם הטקסט צריך להיות ברור מאוד ולא עמוס- וודאו שהטקסט קריא ומחולק לקטגוריות ולנקודות חשובות. אם אתם משתמשים בטופס מילוי על מנת להכניס לידים, עשו אותו קצר ככל שאפשר. אם הטופס יהיה ארוך מדיי אנשים לא יטרחו למלא אותו ואתם תפסידו לידים חשובים
בנוסף, השימוש בשפה פשוטה גם מאוד חשוב- אם ילד בכיתה ו' לא יכול להבין אותה, אל תשמשו בה. ז'רגון של התעשייה שלכם או דיאלקט שיווקי לא יועילו לכם, להפך- הם רק יפחיתו את המכירות. אם דף הנחיתה שלכם הוא מסובך מדיי או בשפה גבוהה מדיי, המבקרים יאבדו עניין מהר מאוד ויעברו לאתר הבא.
הביעו אמינותכם
האתר שלכם צריך להיות לא רק פשוט, מסודר ומקצועי למראה, הוא צריך גם להביע את האמינות שלכם כחברה או בית עסק. אף אחד לא יקנה את מוצרכם אם אתם לא נראים לו אמינים. על מנת להרוויח את האמון הזה, אתם יכולים לציין את הלקוחות הגדולים שלכם, לספק תוצאות יוצאות דופן שהביא השירות שנתתם ללקוח מסויים, להראות פרסים שזכיתם בהם, לציין חברויות באגודות ראויות לציון וכו'.
עכשיו, העיפו מבט בדפי הנחיתה הנוכחים שלכם. האם הם פשוטים, מקצועיים, קלים למעקב ומסודרים? אם לא, וודאו שאתם עושים את השינויים הנדרשים על פי השיטות המצויינות במאמר זה. דף נחיתה עם מטרה ברורה ואמינות גבוהה יעזור לכם להפוך את המשתמשים המקוונים באתרכם- ללקוחות נאמנים.