זה ידוע לרוב שכיום משתמשים מחפשים מידע שהוא לא רק אמין אלא גם מעודכן וחדשני. זאת הסיבה שבשנים האחרונות תהליך הקידום בגוגל עבר שינויים כתוצאה מהשאיפה של גוגל למפות את האתרים והדפים החדשים ברשת כמה שיותר מהר על מנת להראותם בתוצאות החיפוש האורגניות. העובדה היא, שתהליך המיפוי הוא אכן הרבה יותר מהיר היום מבעבר, אך עדיין ישנם אתרים חדשים או דפים חדשים באתרים שנתקלים בבעיות בהופעתם בתוצאות החיפוש. במאמר זה ובהמשכו ניתן חמישה טיפים לזירוז תהליך המיפוי שנקרא גם "אינדוקס".
1) הוסיפו לינקים באתרים בעלי תנועה מוגברת:
הדבר הטוב ביותר לעשות כאשר גוגל לא ממפה את אתרכם הוא להוסיף לינקים נכנסים מאתרים שבהם יש תנועה מוגברת. מספר הלינקים הנכנסים ודירוג העמוד שבו מופיע הלינק משפיעים ישירות על מספר העמודים הכולל שמופו על ידי גוגל ועל מהירות המיפוי. אז אם אתם נתקלים בבעיות מיפוי אתרכם או דפים חדשים באתרכם התחילו לנסות להוסיף לינקים שמקשרים לאתרכם או לעמוד הרצוי למיפוי בו לכמה שיותר אתרים רלוונטים (בלוגים, פורומים, אתרי מאמרים וכו'). בנוסף, גם רשתות חברתיות יכולות לעזור לכם כאן. נכון, רוב האתרים הללו מספקים לינקים שהם מתוייגים כ-nofollow, אך הרבה ניסיון ומחקרים מראים שלינקים מאתרים כאלה, אפילו עם תגית כזאת, בכל זאת עוזרים לזירוז המיפוי ולקידום העמוד או אתר בגוגל.
2) השתמשו במפת אתר הבנויה בxml או html:
כפי שכבר ציינו במאמרינו על חשיבות מפת האתר של אתרכם, זה אכן מזרז את תהליך המיפוי. נכון שתיאורטית גוגל יכול לנווט באתרכם ללא העזרה שלכם, אבל מומלץ מאוד בכל זאת למקם מפת אתר באתרכם מכיוון שהוכח כבר בעבר שזה יכול לעזור ולרוב אכן עוזר למיפוי מהיר יותר. מה שכן, וודאו שמפת אתרכם מעודכנת ושאין בה לינקים שבורים או עמודים שכבר לא רלוונטים, זה יכול לפגוע בקידום אתרכם ובמיפויו. על מנת לקרוא עוד על חשיבותה של מפת האתר – http://webbee.co.il/874/%D7%94%D7%97%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%A4%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8
המשיכו לחלק ב'.