Webbee
  • שיווק באינטרנט
  • בניית אתרים
  • מאמרים
  • אודותינו
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בניית אתרים
  • מאמרים
  • אודותינו
  • צור קשר
Webbee
  • שיווק באינטרנט
  • בניית אתרים
  • מאמרים
  • אודותינו
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בניית אתרים
  • מאמרים
  • אודותינו
  • צור קשר
ראשי » קידום אתרים בגוגל » שיווק Push מול שיווק Pull או העצמה של קידום בגוגל

שיווק Push מול שיווק Pull או העצמה של קידום בגוגל

10 בינואר 2012 0:43

בתחילת המאמר נוודא שאנו יודעים מהם אסטרטגיות פוש ופול, נציין את היתרון העיקרי בכל אסטרטגיה לצד כמה חסרונות, לסיכום נבין את הקשר בין המאמר לבין קידום בגוגל , הרי אחרת זה לא היה מופיע באתר הזה.
קודם הגדרות
שיווק Push:
שיווק פוש יכול להתבצע על גבי מגוון רחב של פלטפורמות (הן און-ליין והן אוף-ליין) כשהמטרה העיקרית היא לשים את המסר שלך מול קהל היעד שהוגדר. המשווק מחליט מתי, כמה ואיפה ישודר המסר שלו, בתקווה שהאנשים אליהם הוא יגיע יתעניינו בשירות או במוצר שלו.
דוגמה: שלט על איילון, באנר בynet או פרסומת בטלוויזיה.
שיווק Pull:
שיווק פוש יכול גם הוא להתבצע על גבי מגוון רחב של פלטפורמות (הן און-ליין והן אוף-ליין) כשהמטרה העיקרית היא לשים את המסר במקום שבו קהל היעד יחפש אותו. המשווק שם את המסר שמחכה ללקוח שיגיע אליו.
דוגמה: לוח דרושים, לשים את האוטו שלך במגרש מכוניות או את המעיל הישן בחנות יד שנייה.

אחד נגד אחד
יתרונות
Push:
חשיפה לקהל יעד רחב מאוד.
דוגמה: כמה אנשים חולפים באיילון כל שעה?
Pull:
הגעה ללקוח ברגע בו הוא מחפש את המוצר או השירות – "היד על הארנק".
דוגמה: אם תחפש עבודה, לאן תפנה?
חסרונות
Push:
בדר"כ יקר מאוד.
קהל היעד בדר"כ לא מפולח.
הרבה לידים באיכות ירודה יחסית (תמיד יהיו גם טובים).
דוגמה: מישהו יודע כמה עולה שלט על איילון? מתוך האנשים שחולפים באיילון, כמה מחפשים נעלי ריצה של נייקי עכשיו?
Pull:
בדר"כ רמת חשיפה נמוכה.
בדר"כ המתחרים שלך יהיו לידך – לטוב או לרע.
דוגמה: כמה אנשים מחפשים משרה בכפר-סבא? וכשהם מגיעים ללוח הדרושים הם בלי ספק חשופים להצעות עבודה נוספות.
אז, מה הקשר לקידום בגוגל?
קידום בגוגל הוא פלטפורמת Pull כמעט קלאסית, למה כמעט? משום שהוא מתאפיין, לצד יתרונות הפול שלו, ביתרון העיקרי של אסטרטגיות פוש – חשיפה לקהל יעד רחב מאוד.
כשאלפי או לפעמים עשרות אלפי חיפושים ממוקדים מתבצעים בכל חודש לגבי המוצר או השירות שלכם. אני רוצה להיות במקום בו כולם מחפשים אותי.
אם כשקראתם את השורה האחרונה אמרתם לעצמכם מי כבר מחפש אותי בגוגל? אז התמזל מזלכם משום שיש לנו מאמר בדיוק על זה שמראה כמה נתונים שיפתיעו אתכם לגבי כמויות החיפושים בגוגל, אם לא מצאתם את העיסוק שלכם ברשימה אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.

אהבת? הגיע הזמן לשתף
  • Facebook
  • Google
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
webbee אפקטיביות וובי מי מחפש אותי בגוגל? קהל יעד קידום אתרים בגוגל קידום בגוגל שיווק
תגובה אחת
  1. אסף 3 בספטמבר 2019 הגב

    לא הגדרתם שיווק PULL

השארת תגובה

ביטול

שיחת ייעוץ בחינם וללא שום התחייבות!
מלא את הפרטים ונשמח לגלות מהו ערוץ השיווק הבא שכדאי לך לפתח בעסק שלך.



תעשו לנו לייק בפייסבוק
מאמרים חדשים

טפסים דיגיטליים לעסק שלכם

התרומה של חתימה דיגיטלית על מסמכים לחשבי שכר

קידום אתרי רפואה: טיפים מעשיים

יתרונות של וורדפרס בהקשר של קידום אתרים

בניית אתר תדמית

עמודים חשובים
  • שיווק באינטרנט
  • בניית אתרים
  • מאמרים
  • אודותינו
  • צור קשר
קטגוריות מאמרים
  • אחזקת אתרים
  • בניית אתרים
  • חתימה דיגיטלית
  • ניהול עובדים
  • עיצוב אתרים
  • קידום אתרים בגוגל
  • שיווק באינטרנט
מאמרים חדשים

טפסים דיגיטליים לעסק שלכם

התרומה של חתימה דיגיטלית על מסמכים לחשבי שכר

קידום אתרי רפואה: טיפים מעשיים

יתרונות של וורדפרס בהקשר של קידום אתרים

בניית אתר תדמית

חפש באתר
כל הזכויות שמורות לWebbee - עושים באזז ברשת 2014
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.